Gå til innhold

Heftig Mustang Cobra

Ranger emnet

Dice

Anbefalte innlegg

Originally posted by Lotus Elise Green Racing

he, he

http://www.sportcompactcarweb.com/features/0205scc_coblot/

kommer sikker til å bli skutt for dette, men jeg syns alikevel Elisen er en frisørbil, litt småfeminin. Jeg vil ikke bli sett i en Elise.. Espirit derimot, den er fet, skikkelig fet..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

kommer sikker til å bli skutt for dette, men jeg syns alikevel Elisen er en frisørbil, litt småfeminin. Jeg vil ikke bli sett i en Elise.. Espirit derimot, den er fet, skikkelig fet..

Holder med deg der ass!

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga. av Elise'n er ekstremt liten kan vel noen se på den som feminin...

Men det er ingenting feminint når den drar skinnet av pølsa på bilen din, og du hører den lekre lyden... Hmm...

Personlig synes jeg Lotus har alltid laget "mannlige" biler som krever både gode sjåfører og en velfylt lommebok...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk ærlig innrømme at jeg synes Mustang er noe av det råeste man får jeg...

En ting er sikkert når det gjelder Elisen... Den er som skreddersydd for norske avgiftssystemet... Det skal jeg ikke nekte for!

Anyways, jeg har faktisk null merkefordommer (foruten om Opel, Kia og Suzuki) ettersom jeg har faktisk bodd i USA, Tyskland og Norge... Det gir det perspektiv når det gjelder biler iallefall...

Tenker da på at du har et helt annet forhold til biler i USA enn hva man har her o.l. og grunnen til at AmCar egentlig ikke er større i Norge enn det er, kan vel forklares med skyhøye avgifter på sterke motorer og andre avgifter som svir på pungen når man kjører rundt i en 6.5l motor... ;)

Har enkelt og greit en drømmebil fra hvert kontinent: Nissan Skyline GT-R (eller Honda NSX-R); Dodge Viper GTS Coupe; Porsche 996...

Selvfølgelig kan man jo egentlig ikke glemme britene og deres Aston Martin DB7, Vanquish og Lotus sin Elise & Esprit.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider