Dice Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Bare hør lyden onfiredevi http://ftw.truckmoxie.com/visit.asp?http://www.mycobra.us/videos/toofast4u.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Den hørtes ut som en veldig rask glidelås. Men tøff bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Håhåhå, heftig :D :D :D Der snakker vi presse Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 blir nesten litt lei meg,når jeg ikke har en sånn bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 høres ut som profilreima er sausa inn med tran da :( ikke best lyd. bedre med amrikansk 60-talls lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 ...... med tran.... LOL Lyden er fra twin screw kompressor fra Kenne Bell som har ca 16-18 psi i boost. nice :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotus Elise Green Racing Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 he, he http://www.sportcompactcarweb.com/features/0205scc_coblot/ Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Lotus Elise Green Racing he, he http://www.sportcompactcarweb.com/features/0205scc_coblot/ kommer sikker til å bli skutt for dette, men jeg syns alikevel Elisen er en frisørbil, litt småfeminin. Jeg vil ikke bli sett i en Elise.. Espirit derimot, den er fet, skikkelig fet.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Hersker Hans kommer sikker til å bli skutt for dette, men jeg syns alikevel Elisen er en frisørbil, litt småfeminin. Jeg vil ikke bli sett i en Elise.. Espirit derimot, den er fet, skikkelig fet.. Holder med deg der ass! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Oh maaan. mimre om rallyen.. min golf rallye hadde sånn kompressorlyd kødder ikke, var vel omtrent like høyt også :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Pga. av Elise'n er ekstremt liten kan vel noen se på den som feminin... Men det er ingenting feminint når den drar skinnet av pølsa på bilen din, og du hører den lekre lyden... Hmm... Personlig synes jeg Lotus har alltid laget "mannlige" biler som krever både gode sjåfører og en velfylt lommebok... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 må si meg enig med hersker hans og air 63.. men selv om.. elisen er jo litt småfet når den flyr lavt forbi deg i 160 km/h da..hehe.. men jeg ville nok heller sitte bak ratte i mustangen jah.. amcar som er tingen :) men folk er lov til å ha egne meninger..så de som digger lotusen er hjertlig velkommen til det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Jeg skal faktisk ærlig innrømme at jeg synes Mustang er noe av det råeste man får jeg... En ting er sikkert når det gjelder Elisen... Den er som skreddersydd for norske avgiftssystemet... Det skal jeg ikke nekte for! Anyways, jeg har faktisk null merkefordommer (foruten om Opel, Kia og Suzuki) ettersom jeg har faktisk bodd i USA, Tyskland og Norge... Det gir det perspektiv når det gjelder biler iallefall... Tenker da på at du har et helt annet forhold til biler i USA enn hva man har her o.l. og grunnen til at AmCar egentlig ikke er større i Norge enn det er, kan vel forklares med skyhøye avgifter på sterke motorer og andre avgifter som svir på pungen når man kjører rundt i en 6.5l motor... ;) Har enkelt og greit en drømmebil fra hvert kontinent: Nissan Skyline GT-R (eller Honda NSX-R); Dodge Viper GTS Coupe; Porsche 996... Selvfølgelig kan man jo egentlig ikke glemme britene og deres Aston Martin DB7, Vanquish og Lotus sin Elise & Esprit. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg