Gå til innhold

Senkesett til e34?

Ranger emnet

Tom`N

Anbefalte innlegg

skal du ha coilovers?

i såfall: hvor ofte tror du at du kommer til å justere?

det kommer bare til å sette seg med tiden...

men har hørt at eibach fjører og vilstein dempere er bra saker

Har ikke planer om coilovers, blir aldri justert uansett.

Takker for tipse, så får jeg se hva jeg hiver på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamex knirker.. og Bilstein koster fort mer enn det smaker, ville heller gått for gule koni om du skal legge i så mye penger. Så kan du iallefall justere hardheten uten å måtte demontere noe som helst.

Vær obs på at mange senkesett til E34 senker for mye bak, noe som igjen resulterer i for mye negativ chamber/kammervinkel bak; som igjen gir en bil som spiser bakdekk og er håpløs i høy fart. Men fine å sladde med blir de jo :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamex knirker.. og Bilstein koster fort mer enn det smaker, ville heller gått for gule koni om du skal legge i så mye penger. Så kan du iallefall justere hardheten uten å måtte demontere noe som helst.

Vær obs på at mange senkesett til E34 senker for mye bak, noe som igjen resulterer i for mye negativ chamber/kammervinkel bak; som igjen gir en bil som spiser bakdekk og er håpløs i høy fart. Men fine å sladde med blir de jo :cocain:

Har tenkt senke kjerra selv jeg. Tenkte først på coilovers men droppa det da det, og ble sagt tidligere i denne tråden, neppe blir justert uansett og det ender med det setter seg.

Fikk da anbefalt bilstein/eibach men skal og vurdere Koni

Har en E34 540 og denne er vel justerbar bak men altfor høy foran...nesten så jeg tror den har blitt heisa. Typisk bmw...

Men dette har jeg tenkt å gjøre noe med...60foran og 20bak eller noe...(eventuelt 40/20)for det er jo senking fra originaljustering som blir gjort sant?

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk BMW å være høye forran ja.. Trykk deg inn på Velkommen til Schmiedmann - Spesialist på BMW

Velg 5-serie -> E34 -> Tuning og optimering -> Senke-sett og komplett sportsunderstell. De har en haug av forskjellige høyder, bør finne noe som funker der. Gøy bil forresten, 6M?

Dessverre, automat....var vel det du mente? 6-trinns manuell? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WORD !!!!

spiser bakdekk som bare f...

VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D)

BMW e34 520i 24v 1995 mod

(x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod

(X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider