Gå til innhold

Customwheel.com - Cruiser Alloy Wheels

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Gledelig Jul alle sammen!

Jeg sitter her i mellomjula og søker etter aktuelle felger til min Chevelle 1970.

Fant Cruiser Alloy Wheels på Customwheel.com som jeg likte meget godt. I tillegg var de også rimelige.

CruiserAlloy%20924P-6%20Lug.jpg

Er det noen her som har erfaring med disse felgene og Customwheel.com som leverandør?

Cruiser Wheels - 924P - Custom Wheels and Performance Tires at Customwheel.com

Customwheel anbefaler 245/45-17, men jeg kunne tenkt meg 18" eller aller helst 20", men det blir kanskje for bredt med henholdsvis 9,5" eller 10" bredde både foran og bak?

Bilen er tenkt som mild custom med tiden. Senket, ribbet for lister og hantak. Clean and Low.

Noen innspill?

2000 Volvo S40 1,8i

1999 Volvo V70 2.0LT

1970 Chevrolet Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledelig Jul alle sammen!

Jeg sitter her i mellomjula og søker etter aktuelle felger til min Chevelle 1970.

Fant Cruiser Alloy Wheels på Customwheel.com som jeg likte meget godt. I tillegg var de også rimelige.

CruiserAlloy%20924P-6%20Lug.jpg

Er det noen her som har erfaring med disse felgene og Customwheel.com som leverandør?

Cruiser Wheels - 924P - Custom Wheels and Performance Tires at Customwheel.com

Customwheel anbefaler 245/45-17, men jeg kunne tenkt meg 18" eller aller helst 20", men det blir kanskje for bredt med henholdsvis 9,5" eller 10" bredde både foran og bak?

Bilen er tenkt som mild custom med tiden. Senket, ribbet for lister og hantak. Clean and Low.

Noen innspill?

:viske: jeg tyvlåner en liten rubrikk hos deg...hvilken felg dimensjon anbefales det være fårr å bruke 275 -60 -15 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen erfaringer med hverken felgene eller firmaet.

MEN, en kompis av meg kjøpte 17" AmericanRacing TT2 felger tilsin 70mod chevelle, og ham trega seg nesten ihel på at han ikke kjøpte større hjul.

Er det ikke mangen som bruker 18" forran og 20" bak i custom værden da??

Ikke kjøp mindre enn 18" er mitt råd, lykke til :)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må passe på å få rett innpress, å litt smalere dekk å felger forran.. Svingradiusen blir den samme som med 14" felger :)

God plass..

10x20 bak, 8.5x20 forran, eller 18", men kan være vanskelig å få gjennom BT

2000 Audi TT 2000 Audi A6

1987 Hilux V8 TPI 2000 Lc 90

1967 Camaro RS/SS med LS1 snart..

88 Lj 73

BILGAL !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20" felger funker som f..Det er ikke noe problem med 10" brede felger bak,tror jeg har lest ett sted att du kan faktisk bruke 12" brede felger uten å gjøre noen modifiseringer.Jeg hadde 20x8,5" felger på min foran og bak pluss 30mm spacers bak,tror innpresset var 12mm på felgene.Min bil var senket med droppspindler og senkefjærer og det var ingen problem med sving.Chevelle passer veldig godt med store felger synes jeg,spesielt på 66 og oppover.:happyhappy:Slenger inn ett bilde av min 69 chevelle jeg solgte i høst

AUT_7805.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider