Gå til innhold

har kjøpt meg 91 mod audi coupe!

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

heihei,har anskaffet meg et greit eksemplar av en audi coupe 2,3 10v-. bilen er importert i fra sveits i 2001,alt av servicehefte var fylt ut til 2000 i basel i sveit,følgte til å med ei bok over avgassmålinger de har foretatt på hver service.lå også med serviceskjemaer over hva som ble gjort på den. meier har kostet på 20 000 i rep etter eu kontroll just,(får kvitteringer snart). fargen er rød,som desverre er litt falmet,noen som vet hvor de gjør en god jobb med lakkrens? og til en grei penge? ellers ingen bulker/riper i bilen. må skifte ei dørlist på førerdør,og lakke den,skal ha i noen andre stoler forann i denne,er hull i førersete(har intrykk av at dette er vanlig på disse),noen som har tips til nye stoler forann som er greie og ikke alt for dyre? bilen stod på 15" alu på michelin maxi ice da jeg fikk den,får ettersendt et sett felger med vinterdekk til. ellers stod det litt anlegg i bilen,sub forsterker å høytalere. bilen er gått 186 000,å virker veldig bra utenom de små tingene,klart en må regne med litt på gammel bil.

har Dere no tips hva jeg bør gjøre med bilen? tips motas med takk! vill gjerne ha på effektanlegg på den,få frem golyden litt bedre,tips til hvor jeg får tak i dette? vell,legger frem ett bilde av den å så dere kan se:)

post-1657-13804852586611_thumb.jpg

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corrado16v

Det var vel i '92 det nye panseret kom

Alle S2'er har jo dette panseret, og disse kom i 91. Og jeg synes å husker at de fleste Audi Coupe'er har dette panseret, men jeg kan selvsagt ha tatt feil.

Edit: Etter å ha søkt på noen av disse bilene tilsalgs på autoDB og Motorbørsen viser det seg at det nye panseret kom på vanlige Coupe'er i 92, mens det var standard på S2 som kom i 91! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÆRH! skulle på biltilsynet å omregge i dag,blir slått i trynet at bilen er avskiltingsbegjæra pga manglende eu kontroll. okei,ringer til firmaet,de ordner en eu time på et verkstede. MASSE feil,og selger sa at bilen var eu godkjent da jeg kjøpte den. bremser rundt HELE bilen,skiver klosser fremme og bak,frontrute,og begge hovedlykter:mad: vet ikke åssen dette ender ennå. SURT.

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider