BENT87 Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 hvilket sett skal eg ha til min scirocco 88model? A1 Total Poly Kit (mk1) A2 Total Poly Kit (mk2) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Det øverste. Roccoen har samme understell som Golf 1 Cabrio. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Det øverste. Roccoen har samme understell som Golf 1 Cabrio. jeppz... var de eg trudde ;) har den også samme motorfeste? vet vertfall at bakre motorfestekloss er likt, men er det noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Hele dette settet (unntatt fjærveisbegrenserne, om du har gewinde) kommer deg til nytte;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg