oletider Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 har ei gammal 245 GLT stasjonsvogn;) akkurat nå sitter det en B23e motor, så er girkassa røke på den, men så har jeg en 83modell med 2,1 maskin, kan jeg bruke den kassa i den andre? den 245 har 4 trinns overdrive, å den delebilen har bare 4 trinns, Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 har ei gammal 245 GLT stasjonsvogn;)akkurat nå sitter det en B23e motor, så er girkassa røke på den, men så har jeg en 83modell med 2,1 maskin, kan jeg bruke den kassa i den andre? den 245 har 4 trinns overdrive, å den delebilen har bare 4 trinns, ja de passer overens.. men da må du bytte mellom aksling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 oki, men må noen andre fester også over? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 oki, men må noen andre fester også over? Nei, kun girkassa og framere del av mellomakselen. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 eeeewaak Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg