Lubert Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Hei. Har akkurat fått pioneer spilleren DEH-P88RS og Ipod adapteret. Har også fått rammen slik at det passer med vanlig spiller. Så fikk jeg ut concert spilleren etter laaaang tid. Måtte på audi å få tak i rette verktøyet. Problemet er. Det er jo så sinsykt masse ledninger inne der. Vet at noen er til cd vekslerne og en noen til displayet i kjøre computeren. Trenger jeg noen form for overgang. Hørte en plass at høytalerene er aktive, men jeg har ikke BOSE. Noen som har noen tips her. Det skal kobles til høytalerne som standard foreløvig. Til jeg har råd til resten. All hjelp taes i mot med stor takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Hei lubert, du renker can bus adapter, mener je ghar det i boden, kan jo eventuelt sende det til deg så kan du sjekke om det paser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 mener det passer om du ikke har Bose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg