Gå til innhold

Bad to the Bone 740en:D skilter på vei av, datasprut på vei inn^^

Ranger emnet

ole180

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har nå litt bilder, tenkte eg skulle ta noen bilder ikvell når eg ska ner og mekka litt;)

DSC_0365__Large_.jpg

DSC_0375__Large_.jpg

DSC_0377Large.jpg

DSC_0374Large.jpg

eine dele bilen min, sto svart interiør i denne, kostet meg 1500 kr^^

DSC_0404Large.jpg

bilen til ein kompis av meg, står ein AT maskin i den, men sliter med tenningsbank....

DSC_0402Large.jpg

DSC_5763.jpg

sikkert noen som kjenner igjen denne;) har fartet rundt i strøket noen år nå, kommer tilbake, blir heftige saker her snart;)

740.jpg

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet noe om ZF kassene som blir satt inn volvo?

om hvilken mod dei kommer fra, om det er noen spesielle som kun funker? og om det er løst eller fast clutch hus?

Godt Nytt år foresten folkens:D

Her kan du kjøpe ZF kasse ferdig modda til volvo motor

Bakaxeldelar - Vi har delarna du behöver!

Godt nyttår!

1988 Volvo 240 GLE

1987 Hydrolift t-17

Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men har ikkje nåken hast med å få ferdig kassen, har ein M90 som står i, kjører vell me den til 3. gire stikke av. så har ikkje nåke imot å lage kassen selv;)

den ZF kassen står for 2000kr, og 280 kassen står for 4000, men den ligger i sverige... og siden det er kjekt å ha ein kasse ligganes sånt at eg har han til seinere med tanke på at den er vanskeli å få tak i:P

men er det masse arbeid å få bygd inn ein ZF kasse kontra ein getrag? ang clutch spakstell osv?

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider