Gå til innhold

Bad to the Bone 740en:D skilter på vei av, datasprut på vei inn^^

Ranger emnet

ole180

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er bra , har vert litt mye jobbing i det siste , skal prøve å få begynt å montere litt på den i neste uke.

Prøver å få tak i rette stempel ringer.

Skulle hatt noe bly/bronse ramme lagere, men vet ikke hvor jeg skal bestille det, blir vel til at jeg bare kjøper orginale volvo lagere.

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt så vidt med bilen igjen nå, driver på å glass blåser deler som skal på motoren, og blokka blir vell sendt til båring i uka som kommer (0.60overdim).

har revet ut nettet (igjen) og har skaffet mef ett A nett som eg kobler til det som eg vil ha i, mye lettere å bygge selv enn å klippe og lime på ein masse gammalt rape.

lite me bilder, men har nå ett par her, maaaassseee ledninger, er vell 4-5 nett her nå:P

DSC_0003-1.jpg

DSC_0006.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0008-1.jpg

Har også snakket med han som skaffet sprut til meg, får vell sprutet om 2 vekers tid håper eg, har også ein del ting som må gjerast, må oppgradere bensin røyr fra 8mm til 10mm, bensin pumpe blir bestil fra USA med trykkregulator begge i aeromotiv, kjører kun ei pumpe og ett røyr nedi tanken. og ca650ccm dyser blir også bestilt snart;)

måtte skaffe meg noe deler til sprute også

zetec coil fra mondeo 16v 93mod+

gasspjeld giver fra bmw

takteventil

og filter

noen som vett om ein plass der eg kan kjøpa filter med 10mm kobling i begge ender?

så nærmer seg på hva eg skal ha nå^^

så trur eg at eg kjøre SPM innmat på denne blokka, ilag med 531 toppen, men har ikkje bestemt meg heilt for hvilken snurre eg skal ha.... noen som har noen formeininger om hvilken;)?

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

På tide med ein liten update her nå, skjedd lite i det sista, mista arbeidslysten etter at lappen for ut vinduet....

men har nå fått tatt litt rust og mørt på, deler begynner å strømme inn, venter på innmat fra USA som eg har bestilt hos Wetterhus, også skal eg til å bestille skrukoblinger og litt sånt små ting til så er det snart klart til å settes sammen...

fant noen bilder på mobilen min,

DSC00616.jpg

DSC00012.jpg

Bilde069.jpg

Bilde068.jpg

Bilde063.jpg

Bilde062.jpg

Bilde061.jpg

Bilde052.jpg

fant også ett bilde av ein kompis sin bil, synes den er veeeldi fint, svart skinn interiør og turbo, sparker ganske godt^^

Bilde051.jpg

også bilen til ein kompis, kjekk å ha når noe skal hentes långt uti skauen:P

Bilde066.jpg

Bilde055.jpg

Venter fortsatt på datasprute, men er vell rett rundt hjørne kan eg tenke meg, han som har det måtte bruke det litt til, for hans sprut hadde ikkje komt ennå.

men nærmer seg, håper bare at eg får lappen igjen før sommaren er over^^

Mvh Ole=)

innspill er kjekt;) kansje noe eg kan forandre på? :pimp

Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...