ePiFaNT Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Denne gleder jeg meg mildt sagt mye til! :D Ittno plastikk, ittno pupper, ittno fyll, bare ren og skjær entusiasme og kjøreglede! when the tracks were dangerous and the drivers heroes <object width="425" height="373"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=_zOiBlF9hDk&rel=1&border=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=_zOiBlF9hDk&rel=1&border=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="373"></embed></object> Glanset magasin og smektende bilder i all ære. Carburetti har i fem år gitt leserne bilopplevelser mellom to permer. Imidlertid ønsket vi å formidle følelsene og inntrykkene vi får bak rattet med levende bilder. Et slags tillegg til vårt etablerte magasin. Det er noe eget å se og høre klassiske racerbiler bli kjørt slik som man burde; med erfaren hånd og nær grensen Så sagt så gjort. Carburetti tok turen til Nordschleife for å prøvekjøre legendene Porsche 911 S/T og Alfa GTAm. To legender som dominerte racerbanene på begynnelsen av syttiårene. På en av verdens fortsatt ”urørte” racebane, Nürburgring”, som også regnes som verdens farligste, ville bilen bekjenne farge. Vi pakket ned syv Sony kameraer, et filmteam, et ukjent antall filmkassetter og snørte opp kjøreskoene. Resultatet kan sees i sin helhet februar 2008. Inntil da får dere nøye dere med vår ”teaser” i form av dette filmklippet. DVDen vil inneholde: Et portrett av S/T og GTAm. Inboard og outboard opptak av raske runder med bilene på Ringen + endel bonusmateriale. Forhåndsbestiller du DVDen nå, får du den før den blir lagt ut på salg på våre sider og til kun 249,- kr mot normalt 299,-. Liker du Carburetti magasinet vil du elske denne DVDen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Thank you mr. Elifant :D Feb '08 ble plutselig en evighet... Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Takk for tips. Bestillingen er lagt inn, og jeg kan knapt vente til Februar...:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Kjære forumbruker! Noen ganger føles livet omtrent ut som det å komme hjem etter en lang dags arbeid, for å bli møtt av ferdigpakkede kofferter på trappen. Det er akkurat sånn vi i Carburetti føler oss nå. Vi må med sorg meddele at Carburetti er lagt ned med virkning fra 1.1.2008. Dessverre finnes det ikke nok entusiaster i Norge til at bladet er økonomisk gjennomførbart. Høsten og vinteren har vært benyttet for å finne løsninger, men vi har ikke lyktes å få økonomi i prosjektet. Fem år uten skikkelig lønn for de involverte er nok. Vi vil med dette takke alle abonnenter, entusiaster, venner og annonsører for at dere har støttet oss. Dette har vært norsk bilhistorie, og Carburetti ånden vil leve videre i deres bilentusiasme og leken med bilinteressen. Derfor vil forumet stå åpent for deres innlegg og kommentarer til over helgen, og vil deretter bli stengt – beklager! Deres Helge og Christer Den tristeste dagen på svært lenge... :( Har spurt om Carburettifilmen vil utgå, eller om forhåndsinteressen vår fremdeles er "gyldig". Gir beskjed så snart jeg hører noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Nei, legger de ned? Ikke rart jeg ikke så Carburetti i bla'hylla på Narvesen da :( Dette var litt synd, da de var et av de bedre norske bil-relaterte magazina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Produksjon av "NÜRBURGRING LEGENDS" fortsetter som planlagt. Hurra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=NE4ol7Z3v_Y&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=NE4ol7Z3v_Y&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hentelapp kom i posten på fredag, i kveld blir det nok kos foran skjermen tenker jeg! Noen flere som har fått moropakke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg har ikke fått min nei, og jeg har så smått begynt å vente på den.... :popcorn Men jeg kom til å tenke på at jeg ikke fikk noen ordrebekreftelse eller annen tilbakemelding når jeg bestilte den. Noen andre som har fått dette? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg