ottar Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Kva slags kasse bør eg bruke på ein 355 med kompressor på ein 67 camaro? Har ca 400hk og 350kassa som står i er ikkje heilt i form Vil også ha litt høgare utveksling enn eg har nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Kva slags kasse bør eg bruke på ein 355 med kompressor på ein 67 camaro?Har ca 400hk og 350kassa som står i er ikkje heilt i form Vil også ha litt høgare utveksling enn eg har nå Hei kjøp en bra th 350, da passer mellomakslingen, går du for th 400 er den sterkere men steler mer hk, og du må ha ny mellomaksling eller korte inn den du har, noe uni kardang ordner for deg. Men en bra 350 takler fint 400 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Visst du ikke har så hastverk at det må vere direkte bolt on, så vil vel en preppet Th700 vere å foretrekke. Kjekke utvekslinger på girene der. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Visst du ikke har så hastverk at det må vere direkte bolt on, så vil vel en preppet Th700 vere å foretrekke. Kjekke utvekslinger på girene der. bolt on er gull men litt ombygging burde eg orke Har planer om litt høgare effekt og gidd ikkje bytte kasse meir enn ein gong, så vil ha ei som tåler litt Dessuten må eg ha høgare utveksling enn eg har i 350 kassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 bolt on er gull men litt ombygging burde eg orkeHar planer om litt høgare effekt og gidd ikkje bytte kasse meir enn ein gong, så vil ha ei som tåler litt Dessuten må eg ha høgare utveksling enn eg har i 350 kassa Da må du gå for en Th700R4 slik at du får en 4 trinns kasse, eller en annen type 4 trinns kasse, eller montere overdrive på en Th400, for både Th350 og Th400 har samme utvekslingen på 3.dje giret, 1:1 Men det som er mest vanligt er jo å bytte utvekslingen i bakakselen for å få lavere turtall under kjøringen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.