Dee Jay Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 tar meg en tur jeg å.. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Originally posted by RS2 Tar meg en tur med RS2 eller Golfen eller begge :) Du skal opp til Våler og grille og drikke øl med meg du, din geitebukk! :skål: :cool: Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 2, 2002 Rapporter Share Skrevet August 2, 2002 Originally posted by Loppa Du skal opp til Våler og grille og drikke øl med meg du, din geitebukk! :skål: :cool: åååå så søt du er jerkoff kommer i morgen å nusser deg god morgen jeg :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg