Gå til innhold

Innpress og dekkdim på 8x14"

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
idiot komentar=p

alle har egne meninger så

bare jeg gjør hva jeg liker så driter jeg i slike som deg hæhæ

Ja hvis du mener du vet bedre enn alle ingeniøren hos dekkfabrikantene og TÜV, så be my guest.

Regner med du har mye mer og bedre testutstyr.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du mener du vet bedre enn alle ingeniøren hos dekkfabrikantene og TÜV, så be my guest.

Regner med du har mye mer og bedre testutstyr.

hæhæhæ hvor kom det fra ??

ikke skal jeg teste det på andre måter en at jeg kjører med det og at det fynker å ser ubertøft ut.

men forstår om du hadde ment det var idiotisk på bane,det er det nokk,lettere å vrenge av.men er jo cruse felgene mine.

har 8*14 195/45-14 borbet t til vanlig.

th line bruker man bare når det er fint vær,hvertfall etter jeg overhalte di.

ser det er flere en meg som liker strekk som faktisk funker på vei.

hus=)

vwt5 candy white/black 2010

bmw 525i 2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. Ingen som sier di vet noe bedre en noen ingeniører hos noen dekkfabrikant:P

Men du vet vist like mye som di!? :)

Fet strekk:D

Når folk sier det går fint å kjøre med noe som både fabrikanten og TÜV sier ikke er tilstreklig sikkert, er det jo akkurat det de sier.

Husk også at hvis du har 2' eller mindre camber, minsker laste-evenen til et 195/45-14 på 8-14 med 10% lavere enn det som står avmerket på dekksiden. Effektiv hastighetsmerking er også et hakk lavere (dvs ZR blir til VR, VR blir til HR osv...). Hvor mye lavere tror du det blir når du ved å gå 0,5" bredere enn standarden mister 10% bæreevne, med 1,5" bredere enn anbefalt minst 30%????? (nb! anbefalt for 195/45-14 er opp til 7,5", 8-14 krever reifenfreigabe for godkjenning)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider