zayperj Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Hvor mange pærer og hva slaks pærer er det bak displaye? Varmejusteringene osv? Skal skifte dem for jeg byttet spiller til pioneer og der er lysene blå så tenkte at jeg skulle bytte ut mestparten av pærene i biln til blå sånn at d ser litt meir fresh ut:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bareare02 Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Vil tro at det sitter loddet fast dioder i alle "trykk" knappene, så er ikke en liten job :) Siter Opel Astra. 1,6. 16v x Honda Nsr. Full Effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zayperj Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 takk:) det viste jeg:P men bak de mærkede da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2stord Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 er fem lause pærer til sammen. To i display og to rund varme justering. Ei i omluftbryteren. Heilt greit å skifte. Pærene er små uten sokkel(1.2w trur eg) 2721 hetter dei på delenummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Pærene i klokka er ikke de samme som i varmapparatet. De i klokka har sokkel og koster kun 30,- stk til opel Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zayperj Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Tusen takk før alle svarene:):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg