Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Høyttalere foran er 17cm og bak er de 6x9 visstnok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger olsen Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Skal montere ny radio i Minien, men hvor får jeg kjøpt antenneovergang fta vanlig antenneplugg til Mini-antenneplugg ? Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Jeg kjøpte overgang på Bilradiospesialisten. Fåes nok kjøpt på alle butikker som fører bil radio vil jeg tro?! Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 De fleste bilradio forhandlere skal kunne skaffe denne overgangen. Jeg husker dessverre ikke selv hva den het for noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Jeg har begynnt med en slik. Videre skal jeg ha i slike bake. Og slike i framdørene. Jeg skal ikke bytte ut spilleren, jeg skal montere en forsterker som får signal inn fra høytalerutgangene på spilleren! Målet er at det ikke skal visest at jeg har et MYE heftigere anlegg en orginalt. Men det er rimelig god lyd i bilen kun med å montere ekstra sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hmm... Jeg har også lyst på den subben. Tror jeg må kjøpe meg en slik når det nærmer seg sommer. Må bare somle meg til å røske ut CD skifteren min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg