KADE?? Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Hører mye snakk om å bygge om til 2,2E bremser fra rekord på kadett c for å få dette godkjent hos BT. Men er det normal prosedyre å kappe i karosseri for å få plass til bremsekraftforsterker, eller bruker man andre bremsekraftforsterkere når man skal montere hovedsylinder fra 2,2E?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KADE?? Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Ingen som har noe svar?? Da blir det vell å kappe ivei da !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KADE?? Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 dukenukem Ingen som har noe svar?? Da blir det vell å kappe ivei da !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RacerDassa Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hører mye snakk om å bygge om til 2,2E bremser fra rekord på kadett c for å få dette godkjent hos BT. Men er det normal prosedyre å kappe i karosseri for å få plass til bremsekraftforsterker, eller bruker man andre bremsekraftforsterkere når man skal montere hovedsylinder fra 2,2E?? kofor skal du bytte da , eg har 2.2 bremser og bruker den orginale hovedsylynder/bremsekraftforsterker Siter Mercedes 180 Kadett B 72=) Leke/prosjektbil Dodge Power wagoon w300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KADE?? Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Har forstått det slik at det kreves større hovedsylinder for å få dette godkjent hos BT. Mulig jeg ikke har lest papirene mine godt nokk. Uansett er det ikke store jobben å kappe ut en del i karosseriet for å få plass til 2,2 forsterkeren. (Dia. på 2,2 bremsekraftforsterker er ca. 1cm større enn kadett bremsekraftforsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 trodde man måtte ha hovedsylynder og jeg?? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg