Mr. SQ Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Heisann, Som dere sikkert har fått med dere, så driver jeg i bransjen som importør. Vi er nå på jakt etter folk som vil stille bilene sine til disposisjon som demobiler. Dette vil for de heldige bety sterkt reduserte priser på produkter i den øverste klassen, proffesjonell hjelp til montering i samarbeid med dyktig møbelsnekker for det estetiske. Kravene er følgende: - deltakelse på arrangementer bestemt av oss. - en bil i god stand - ha min 10.000kr i egenkapital til anlegget Noen flere krav vil komme på kontrakt. Er noen interesserte, så send meg en liten PM med bilmerke og modell. Vi er veldig interesserte i folk som har litt spesielle biler ( b.la pent stylede osv), men ingen krav til alder. Alle henvedelser vil bli tatt seriøst uansett bil. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 er det noen spesielle merker det er snakk om ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Jepp selvfølgelig, vi snakker merkene vi har agentur på i Norge. Foreløpig er det: Resonant Engineering og Eton Samt litt annet snacks. Begge er kvalitetsmerker. RE kommer med forsterkere og frontsett i 2004. Eton er bla en av verdens fremste produsenter av høyttaler elementer til hjemmebruk. Den samme teknologien er benyttet i deres toppserie til bilbruk. Etons forsterkere er utviklet av et amerikansk team i samarbeid med Eton. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Hvilke merker blir benyttet til ting som CD spiller / DVD spiller / Tv-Skjerm og diverse? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by Jonte Hvilke merker blir benyttet til ting som CD spiller / DVD spiller / Tv-Skjerm og diverse? Eton har multimedia utstyr. Som CD spillere tar vi en avgjørelse i løpet av mnd. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Vel da må interessenter ha meldt seg innen søndag 9.11. Avgjørelsen vil bli tatt neste uke. Dette er emn meget bra mulighet til å få heftig utstyr til en gunstig pris. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 hadde jo vært konge detta! Men jeg har ikke 10 k i handa... Må fikse de små feila på bilen først... Må nok stå over... Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 har det i det hele tatt meldt seg noen enda? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by Mr. SQ Heisann, Som dere sikkert har fått med dere, så driver jeg i bransjen som importør. Vi er nå på jakt etter folk som vil stille bilene sine til disposisjon som demobiler. Dette vil for de heldige bety sterkt reduserte priser på produkter i den øverste klassen, proffesjonell hjelp til montering i samarbeid med dyktig møbelsnekker for det estetiske. Kravene er følgende: - deltakelse på arrangementer bestemt av oss. - en bil i god stand - ha min 10.000kr i egenkapital til anlegget Noen flere krav vil komme på kontrakt. Er noen interesserte, så send meg en liten PM med bilmerke og modell. Vi er veldig interesserte i folk som har litt spesielle biler ( b.la pent stylede osv), men ingen krav til alder. Alle henvedelser vil bli tatt seriøst uansett bil. mvh "deltakelse på arrangementer bestemt av oss." Hvor gjør dere regning med og være mest (sør øst vest nord?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Skulle vurdert å evt. tilby min bil som demobil, hvis betingelsene blir gode... Bilen er en Honda del Sol VTi med custom paint (ingen lik i Norge) og er (i mine øyne) diskret og pent stylet... Vel, ta heller en titt selv... Eric's Del Sol Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krs Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Stiller gjerne til disposisjon jeg.... :) 10k skulle vel også la seg gjøre..... Send meg en mail på krspost@hotmail.com om det fortsatt er mulighet for å bli med på dette..... Siter Ford Mondeo Ghia MK3 Grand Voyager 3.3 LE x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Jepp, og hvis det skulle være ønskelig å få tak i meg kan jeg nåes på 91 75 45 07 eller eric@lomme.no... Foretrekker første del av info via mail ettersom jeg er mye opptatt i jobben om dagen. Mvh, Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Originally posted by Flasher har det i det hele tatt meldt seg noen enda? Jeg har meldt meg.. Venter på avgjørelse :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Me2... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Originally posted by Mr. SQ Heisann, Som dere sikkert har fått med dere, så driver jeg i bransjen som importør. Vi er nå på jakt etter folk som vil stille bilene sine til disposisjon som demobiler. Dette vil for de heldige bety sterkt reduserte priser på produkter i den øverste klassen, proffesjonell hjelp til montering i samarbeid med dyktig møbelsnekker for det estetiske. Kravene er følgende: - deltakelse på arrangementer bestemt av oss. - en bil i god stand - ha min 10.000kr i egenkapital til anlegget Noen flere krav vil komme på kontrakt. Er noen interesserte, så send meg en liten PM med bilmerke og modell. Vi er veldig interesserte i folk som har litt spesielle biler ( b.la pent stylede osv), men ingen krav til alder. Alle henvedelser vil bli tatt seriøst uansett bil. mvh Full box! :) Kan jo melde meg inn her jeg også. Hadde vært moro det :) Bilen er ikke på veien om dagen (venter på å bli veteran til nyåret), men blir nok det etterhvert. Bil : Volkswagen 1303s 1974modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg