Gå til innhold

lh 2,4 me 8dyser, er d mulig?

Ranger emnet


krbarstad

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel enklere å bruke et 27c512 i en Two-timer med ledning du kobler til jord via bryter. Da legger du de to 256 programmene "etter hverandre" på chippen

 

Er det noen ledige kontakter i pluggen til hjernen skulle det vel ikke være umulig.

 

Har dog ikke noe definisjonsfiler så jeg vet hvor alt ligger på Volvo. Er egentlig VW-mann, men liker tilnærmingen Volvo ser ut til å ha brukt på "halv-gamle" motorer. Ligner litt på VW med deler som går om hverandre, og Bosch sprut. Har enn så lenge ikke mappet så mange biler. Golf 16v med ettermontert sprut fra Golf G60 og turbo, stempler og manifolder fra Audi S2. Bremset 306 hk på FMS (glad ruller). Lurer på om G60 sin Digifant i bunn og grunn er som Volvo sin L/LH-Jetronic, men med mapsensor og ikke maf?????

 

sorry nå ble det vel litt mye off-topic fra min side

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår