kufis2 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Takk Takk Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hvor er de beste rutene? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Har fått et problem jeg.. Kjørte tanken fri for diesel, å prøvde å ta en sånn nødsamtale, men fikk bare opp at jeg ikke hadde nok penger enda jeg har tatt lån på 30.000.. Hvordan får jeg kommet meg videre? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Prøv å selge noe, trailer du ikke bruker så mye, utstyr fra trucken, evt nedgradere specs'a på trucken hvis du har oppgradert den før.. Hvis det ikke hjelper kan ikke jeg hjelpe deg, hvertfall :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 hjelper ikke det kjetilbm sier så må du nok bare starte saven på nytt Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Har solgt ene hengeren jeg hadde, men fikk fremdeles opp den ruta der jeg hadde for lite penger.. :( Må jeg starte på nytt altså? Faen.. jeg som hadde kjørt uendelig langt.. :p Noen som har tips om hvordan man kobler på henger nr. 2 når man kjører med dobbelhenger? Kjørte en slik en med egg i går, å da datt den bakerste hengeren av når jeg svinga i byen. (Kom en annen trailer å kjørte i den).. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprimos Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 oi, tror ikke det går ann :( desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banned Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hvordan kan jeg hvile? må jeg kjøre innom et hotell? Instalerte spillet for 20min siden, så har ikke funnet ut alt enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Vet ikke om det funker på Medium eller hard, men på Easy kan du hvertfall bare trykke N -> Advance time -> velge antall timer du vil sove. Men for at dette skal funke må vel trucken din ha en sånn sleeper-hytte.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Det stemmer det kjetilbm sier. Om du ikke har seng i bilen, må du inn på hotell. Jeg lurer på: Hva skal jeg med forskjellige hengere, hvordan fungerer kontraktene, og hva er lurt å gjøre? Til nå har jeg kjørt fra Boston til Vancouver, Vancouver til Seattle og Seattle til Vancouver. Har til sammen $70 000. Hva burde jeg gjøre fremover? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg kjører fortiden Las Vegas - Boston for $71928, vet om en bedre men er så klart litt lengre. Den er på $77xxx ihvertfall, men husker ikke hvor den er. På easy så får man jo automatisk truck med sleeper, og da er det bare å trykke på "N" og advance time. Jeg pleier å gå inn på "manage drivers" for å se hvor mye søvn jeg trenger for å kjøre lovlig. Er man smart så kjører man noen timer i mellom hver save, da slipper man å kjøre så langt om man må loade på nytt, og man ungår skade på last på denne måten ganske effektivt :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banned Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 takker for svar her tidligere. er nå på vei til montreal jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg kjører fortiden Las Vegas - Boston for $71928, vet om en bedre men er så klart litt lengre. Den er på $77xxx ihvertfall, men husker ikke hvor den er. På easy så får man jo automatisk truck med sleeper, og da er det bare å trykke på "N" og advance time. Jeg pleier å gå inn på "manage drivers" for å se hvor mye søvn jeg trenger for å kjøre lovlig. Er man smart så kjører man noen timer i mellom hver save, da slipper man å kjøre så langt om man må loade på nytt, og man ungår skade på last på denne måten ganske effektivt :) Hvordan ser du hvor mye søvn du trenger? jeg ble akkurat stoppet av purken og de mummla noe om loggboka mi.. men vil dette si att man har kjøre å viletid her oxo og når skal man ta den? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Nå har jeg spilt litt.. Og vil oppgradere motoren i trucken min. Men hvordan gjør jeg det? Må jeg kjøpe helt ny truck og velge motor osv selv? Eller går det ann å få bytta motor i den gamle? Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Nå har jeg spilt litt.. Og vil oppgradere motoren i trucken min. Men hvordan gjør jeg det? Må jeg kjøpe helt ny truck og velge motor osv selv? Eller går det ann å få bytta motor i den gamle? Du ser på kartet, huker av for at du skal se "S" (Service), kjør til nærmeste service, og bytt motor :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg