Gå til innhold

18 Wheels of Steel American Long Haul

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått et problem jeg.. Kjørte tanken fri for diesel, å prøvde å ta en sånn nødsamtale, men fikk bare opp at jeg ikke hadde nok penger enda jeg har tatt lån på 30.000.. Hvordan får jeg kommet meg videre?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har solgt ene hengeren jeg hadde, men fikk fremdeles opp den ruta der jeg hadde for lite penger.. :(

Må jeg starte på nytt altså? Faen.. jeg som hadde kjørt uendelig langt.. :p

Noen som har tips om hvordan man kobler på henger nr. 2 når man kjører med dobbelhenger? Kjørte en slik en med egg i går, å da datt den bakerste hengeren av når jeg svinga i byen. (Kom en annen trailer å kjørte i den)..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det kjetilbm sier. Om du ikke har seng i bilen, må du inn på hotell.

Jeg lurer på:

Hva skal jeg med forskjellige hengere, hvordan fungerer kontraktene, og hva er lurt å gjøre?

Til nå har jeg kjørt fra Boston til Vancouver, Vancouver til Seattle og Seattle til Vancouver. Har til sammen $70 000. Hva burde jeg gjøre fremover?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører fortiden Las Vegas - Boston for $71928, vet om en bedre men er så klart litt lengre. Den er på $77xxx ihvertfall, men husker ikke hvor den er.

På easy så får man jo automatisk truck med sleeper, og da er det bare å trykke på "N" og advance time. Jeg pleier å gå inn på "manage drivers" for å se hvor mye søvn jeg trenger for å kjøre lovlig.

Er man smart så kjører man noen timer i mellom hver save, da slipper man å kjøre så langt om man må loade på nytt, og man ungår skade på last på denne måten ganske effektivt :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører fortiden Las Vegas - Boston for $71928, vet om en bedre men er så klart litt lengre. Den er på $77xxx ihvertfall, men husker ikke hvor den er.

På easy så får man jo automatisk truck med sleeper, og da er det bare å trykke på "N" og advance time. Jeg pleier å gå inn på "manage drivers" for å se hvor mye søvn jeg trenger for å kjøre lovlig.

Er man smart så kjører man noen timer i mellom hver save, da slipper man å kjøre så langt om man må loade på nytt, og man ungår skade på last på denne måten ganske effektivt :)

Hvordan ser du hvor mye søvn du trenger? jeg ble akkurat stoppet av purken og de mummla noe om loggboka mi.. men vil dette si att man har kjøre å viletid her oxo og når skal man ta den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider