esbandos Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Ja.. det er det også.. Dobbel egg er jo endel penger på.. Uansett så syns jeg det skulle gått an å kjøre andre lastebiler enn semi.. F.eks vanlig lastebil med grus/sand etc i kassen.. Hadde vært et mye bedre spill da. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 skulle vært et spill som omhandler frakt generelt. Alt i fra å kjøre en liten varebil i en by til å kjøre det store vogntogene over amerika, mexico og canada! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvordan sover man egentlig? heh.... finner ikke ut hvordan Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Trykk på N > Advance time Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 fyfaen så mye snut det er i spillet da. På strekningen Boston - Mexico et eller annet sted ble jeg jo selvfølgelig stoppa 2 ganger..Andre gangen var jeg i selve byen jeg skulle til. Faen så iriterende. Game Over. De doble egg lasterne var noe jævlig å rygge med da? Tror jeg brukte 1 døgn i spillet på å få av lasten. hehe. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 fyfaen så mye snut det er i spillet da. På strekningen Boston - Mexico et eller annet sted ble jeg jo selvfølgelig stoppa 2 ganger..Andre gangen var jeg i selve byen jeg skulle til. Faen så iriterende. Game Over. De doble egg lasterne var noe jævlig å rygge med da? Tror jeg brukte 1 døgn i spillet på å få av lasten. hehe. Man trenger faktisk ikke rygge hele hengersaken inn der man skal tømme lasta. Er nok at bakparten på den bakerste hengeren er inne i det området.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Man trenger faktisk ikke rygge hele hengersaken inn der man skal tømme lasta. Er nok at bakparten på den bakerste hengeren er inne i det området.. :) Gjelder det på Medium også? trodde du måtte ha en proper parking eller hva det var for å få det "godkjent" ? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Vet ikke om det gjelder medium.. Tror jeg kjører på easy.. Jeg får det ihvertfall til.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 I verste fall er det jo bare å sette hengerene sånn nogen lunde riktig, også tar du finpussen ved å dytte de forsiktig i riktig retning, for så å rygge de rett bakover og på plass :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 da har jeg også "kjøpt" meg dette.. starte å spille snart.. er det ett stort spill eller? Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 stort og stort... skal du kjøre hver eneste lille vei er det gigantisk.. men det er jo ikke no spill som går ann å bli ferdig med.. bare gå lei... så ja, det er stort men kjøring er kjøring og det blir fort litt mye av det samme hele tida.. Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Helt enig Ezpen.. Detta er et spill man går FORT lei av.. Spilte det vel kanskje i en mnd tilsammen. Hadde alt av det beste, alle hengerene og bilene man kunne få, 10-15 ansatte og 15 mill på kontoen.. Er ikke stort mer å gjøre som er arti da lengre.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezpen Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Da er det bare å sitte der å se milliona trille inn, kjøpe nye garasjer osv... alt det beste på hard.. da...blir kjedelig å kjøre ja... Jeg kommer til å få en spill mnd nå, blir nok en del kjøring! Siter - 89" Volvo 745GLT, B234F - Forza 3 & 4 -> GT: HvedingN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderse1 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Endelig litt høydeforskjell i landskapet!:thumb Synd ikke de spillene er å finne her i norge :( Men mente spillet egentlig skulle kalles for "Rig'n'Roll". Stod det på GameSpot: Video Games|PC|PlayStation 2|GameCube|PSP|DS|GBA|PS2|PS3|Xbox 360|PlayStation 3|Wii før. Åjo da.. En her i landet har laget norsk kart til 18 wheels of steel petal to the metal.. Ikke hele landet, men hovedsaklig østlandet og mot Bergen.. Ligger en del bilder, og download av kartet på www.LASTEBILEN.no Finner også steder der du kan laste ned biler, sånn at du kan kjøre eu biler, med eu hengere.. Har spilt det en del.. Syns også petal to the metal hovedsaklig er et bedre spill en haulin og american long haul, som er ganske like. Bila flyter liksom for mye, og kjøre egenskapene er heller ikke gode. Sjøl om det er litt dårligere grafikk på petal to the metal, er det et spill ¨å anbefale for de som liker å spille sånne spill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderse1 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Takk Stealth, var litt usikker selv der.Fant nettop en nettside om Euro Truck Simulator: Euro Truck Simulator Følte denne versionen var et løft i forhold til tidligere versioner, i tilleg til at jeg følte at spillet gikk litt glattere nå. Den er grei, endelig en som kommer med ett nyttige innlegg Ja. trur at eurotruck simulator kanskje kommer til å bli bra. Men hvis de ser på bildene er det ikke eu hengere, men var vist en bug av noe slag, og at eu hengere sku bli lagt, ellers hadde ikke jeg giddi å spilt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg