Morten_A Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Tenk om kjørefysiken til LFS S2 var på 18WOS kartet. Breislad over hele USA :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Åssen får jeg hele spille uten og betale? :p Noen som kan hjelpe meg?? ^^ Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 torrent Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krsve88 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Sikkelig gira på å teste detta spillet, men nå jeg skal starte det så blir bare den første ruta borte, også skjer det ikke noe mer..:S Noen som har vært borti det samme? Siter Volvo 242 2,8 Rallycross Volvo 940 veibil X- Peugeot 206 XS rallybil X- Seat Ibiza Rally Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Sikkelig gira på å teste detta spillet, men nå jeg skal starte det så blir bare den første ruta borte, også skjer det ikke noe mer..:S Noen som har vært borti det samme? Jeg lastet ned demoen men de kommer opp en feil melding med meg og de e SKIKKELI irriterande :S Får du opp noe feilnmelding og? :P Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zuvijin Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hei! Holder på med fortiden å spille dette! Har planer om å kjøpe en ny bil og lurer på hvilken som er den beste? Manger sier at Kinetic 2T2 er best, og er den det? Jeg bruker Intrepid 9400, og er den dårligere? Håper det er noen som spiller dette "truck-spillet" , og kan hjelpe meg! Takker for svar på forhånd! Zuv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Tror ikke det er noen spesiell merkbar forskjell på de forskjellige truckene.. Bare ta den du synes er penest, og oppgrader etterhvert motor og diverse utstyr, så tror jeg du er good to go ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zuvijin Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Ok! Så det er ingen som er bedere? Jaja Btw...mens de ansatte er på jobb, kan de bytte truck, mens de jobber. Håper du/dere forstår! Zuv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Tror ikke de du har ansatt for deg kan bytte truck, uten at du først sier dem opp fra nåværende jobb, for så å sette opp ny kontrakt med firma, ansatt og ønsket truck den ansatte skal bruke.. Er ikke helt sikker, tho... Men du selv kan hvertfall bytte truck underveis, bare få trucken du vil bytte til transportet til en P-plass nær deg. Så kjører du rett og slett bare bort til P-plassen med nåværende truck (og eventuell last), velger trucken du vil bruke, og trykker Change truck. Håper du forstår hva jeg mente :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zuvijin Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Jaja..det forstod jeg! Men synes de fleste her at 2T2 er best? Siden mange snakker om den, må den vel være bedere!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 klarer ikke å finne sjåfører, har sjekka en haug med hoteller men finner ingen! TIPS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 du må kjøre en vist antall oppdrag før du kan få leid inn en sjåfør Tips til deg Macgyver95 Det finnes en editknapp Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 For å få musikk inn i spillet så må musikkfilene du vil ha konverteres til .ogg fil. Google for mer info! For vær post du har, så står det nede i høyre gjørne en knapp det står "Rediger" på. Bruk den istedefor å poste 4 ganger rett etter hverandre Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zuvijin Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Når dere snakke om sjåfører! Har kjørt mange oppdrag, og har fått en 4 stjerner's sjåfør! Men nå finner jeg ingen i Nord og Øst! Fikk en med 1 stjerne, men han sparka jeg. Er samma hvor man kan finne gode sjåfører? Zuv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Postoffice Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Fins det noen trucker med gule serener? Hadde vert grett og ha^^ Og fins det noen spess lagde trucker som man kan laste ned og instalere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg