suprimos Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 280 hester'n er ikke stort bedre, men du finner ut av det når du får stor og fin motor, da går du ikke tilbake :)Holder fartsgrensa jeg også, men man slipper å bremse hele tiden. Pluss at bilene ikke bare plutselig kaster seg foran deg eller inn i siden på deg. ;) Hadde 610(?) hestern, men en av sjåførene mine har den nå. 280 hester er maks på L.bilen min nå(Kan få den i diesel), ang. det med bremisng så er det bare og være på vakt så lenge du kjører seriøst gjør også computeren det. Setter man opp de riktige rutene så tjener man fort inn lastebil og henger'n. Sj¨føren min har ingen stjerner, men han bulker ikke ofte, men han bruker litt lengre tid enn at jeg vil han skal bruke. Se om han skjerper seg ellers får han fyken. Første turen med sjåføren min tjente jeg ca 59K etter alt var betalt (lønn, bensin og service). Har sjåføren din 0 stjerner? min har jo 4 og 3 :D sikkert bare flaks da, BTW: hva er fordelen med og ha egen henger til sjåførene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Har et lite spørsmål.. Når jeg kjører et oppdrag å blir fri for penger samt ikke får mer lån, er det game over for meg da? :p Har også problem med at motoren blir varm. Lyser å blinker i den lampa til vannet.. Har nettopp hatt bilen inne på service og fikset motoren, men den blir fortsatt varm.. kjører fremdeles dobbel egg-hengerene..Gode penger der.. :P 140K pr oppdrag. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 kjører dere med ratt lr tastatur, hvor finner man di dobble egg tuene Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprimos Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Hvis du er blakk og banken ikke vil gi deg mer lån kan du selge hengere eller L. biler du har til overs. Hvordan du klarer og få lampa til vannet og blinke aner jeg ikke, har aldri sett det selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprimos Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 kjører dere med ratt lr tastatur, hvor finner man di dobble egg tuene Bruker ratt her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Nå kommer det sikkert endel dumme spørsmål fra meg til dere :p 1. Når jeg har kjøpt en truck så står den langt unna der jeg er. Må jeg flytte den til det stedet jeg er for å få nye sjåføren til å bruke den? 2. Hvordan "gir" jeg trucken til den nye sjåføren sånn at han kan begynne med oppdrag? 3. Hva er fordelen med å ha egne hengere? Takker for svar folkens :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Har et lite spørsmål.. Når jeg kjører et oppdrag å blir fri for penger samt ikke får mer lån, er det game over for meg da? :p Har også problem med at motoren blir varm. Lyser å blinker i den lampa til vannet.. Har nettopp hatt bilen inne på service og fikset motoren, men den blir fortsatt varm.. kjører fremdeles dobbel egg-hengerene..Gode penger der.. :P 140K pr oppdrag. Hvor stor motor har du? Og hvilket turtall ligger du på under kjøring? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Nå kommer det sikkert endel dumme spørsmål fra meg til dere :p 1. Når jeg har kjøpt en truck så står den langt unna der jeg er. Må jeg flytte den til det stedet jeg er for å få nye sjåføren til å bruke den? 2. Hvordan "gir" jeg trucken til den nye sjåføren sånn at han kan begynne med oppdrag? 3. Hva er fordelen med å ha egne hengere? Takker for svar folkens :) 1. min sjåfør kom seg dit selv automatisk 2. det gjør du når du lager et oppdrag til han. 3. vet ikke Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 vil jo tro att med egen henger så tjener du mere penger på de turen som har den henger typen du har..men ikke vet jeg.. Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banned Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 hvordan får jeg sjåføren til å kjøre?... har ansatt han, og har en tuck til han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 hvordan får jeg sjåføren til å kjøre?... har ansatt han, og har en tuck til han Les litt lenger opp.. Du må fikse kontrakt med ett firma. Når jeg begynner å tjene store penger + har endel folk som jobber for meg så skal jeg gå for denne trucken.. Truck: Kinetic 2T2 (Sleeper) Engine: Cullare N14SE 620HP (3049NM) Transmission: Manual Allstar NTC 18-speeds Brakes: Air Cool pneumatic drum brakes Tires: GoodStone 24.5-inch Superior Class Paintjob: Flames $321,000 Tenker den drikker litt drivstoff ja.. :partyon: Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olle0047 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 er ikke så vanskelig å få penger i dette spillet, du ansetter noen til å kjøre for deg og setter han på en rute som er bra betalt, advancer tida med 2-3 døgn og pengene triller inn. alt du må gjøre er å fikse bilen hans innimellom... :happyhappy: Siter Volvo 850 GLT sedan - 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Mustang95, Har 610hk og ligger på turtall mellom grønt og rødt.. Blinker spessielt i lange tunge bakker med den dobbel egghengeren.. Kobler jeg fra hengeren, lyser ikke lampa.. Er det hengeren som er for tung da? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Hvor mange gir er det i girkassa di? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 er 10 gir i min kasse.. Men går aldri lenger enn 7h-8h med dobbel henger. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg