Gå til innhold

18 Wheels of Steel American Long Haul

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hust at på 18gir's kassa så er det ikke 18ne gir, men mange høye og lave gir per gir ;)

Henger'n er nok for tung for motoren din ja.

Har selv 610hk motoren (2500nm?) og har kjørt dobbelt egghenger mye. Har ikke problemer i det heletatt med å trekke den fint og jevnt opp bratte bakker. Har 18trinns girkassa og den fordeler ganske godt sånn at jeg hele tiden har et jevt drag. Holder meg alltid innenfor grønne turtallet spess når jeg kjører opp bakker.

Så hvis ikke det hjelper med ny girkasse så får du kjøpe deg denne.

Truck: Kinetic 2T2 (Sleeper)

Engine: Cullare N14SE 620HP (3049NM)

Transmission: Manual Allstar NTC 18-speeds

10 Hk mer og litt mer nm. hehe

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hater jeg dobbelt hengere. Har klart å koble fra den bakerste vogna 2 ganger nå... Men men takk og lov så har jeg save'a.

Har nå en Kinetic 9w9, standard til nå, har ikke rukket å oppgradere den ennå. :)

bilde av trucken:

Kinetic9W9.jpg

edit: Med start trucken så hadde jeg 600hk bensin motor med 2700nm elns, og den dyreste 18 trinns kassa. Sist så kjørte jeg med dobble egghengere. Og jeg har ofte hatt motoren på 2700 rpm i oppover bakker, holdt 110-120 km/t og den har aldri kokt. Men det har kanskje noe med at jeg kjører på easy?

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette en addon til første spillet?

nei er ikke en addon.. det er så å si likt som det første.. men det her kommet en del bare med litt lengere navn enn det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tips til dere som trenger penger raskt, eller en liten dytt framover i spillet.

Gå inn på mine mine dokumenter\18 WoS American Long Haul\save der er det mapper som symboliserer save's. Gå inn på den save mappa du vil forandre på. Så må du åpne game.sii i notepad/notisblokk. Nå kan du forandre på mye rart, bla: money_account, loans, odometer, cargos_till_next_hire, police_chase (faulse eller true), base_hq_pound...

Osv osv. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider