Gå til innhold

18 Wheels of Steel American Long Haul

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk til å kjøre det :) men tror jeg har for lite ram eller for dårlig grafikkort :( men funker helt fint egentlig, det som er så rævva at jeg får bare tak i "60min spillet" så hvis noen har noen tips til hvordan jeg får tak i hele så er det bare å si fra ;) unntatt og kjøpe da :P

Har du dc++? om du har så har jeg hele og da kan du bare sende meg en pm så skal vi fikse det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt detta spille engod del nå.. Har tjent meg opp rundt 5mill UTEN juks, har 5-6 ansatte samt alt av hengere og 8 biler. Begynner igrunnen å bli litt lei spillet nå.. :p

Er ikke store utfordringa i det egentlig, samt at kjøreegenskapene på vinteren er helt rævva.. Man spinner ikke med lastebilen, men hengeren slipper som FA** i svingene.. :P

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt detta spille engod del nå.. Har tjent meg opp rundt 5mill UTEN juks, har 5-6 ansatte samt alt av hengere og 8 biler. Begynner igrunnen å bli litt lei spillet nå.. :p

Er ikke store utfordringa i det egentlig, samt at kjøreegenskapene på vinteren er helt rævva.. Man spinner ikke med lastebilen, men hengeren slipper som FA** i svingene.. :P

velkommen etter!

blir fort noen penger inn i kassa når du har noen sjåfører og kjører en del halvlange etapper selv.

Men hva er poenget med egne hengere?

jeg har 3 sjåfører, hver av dem har 2t2 som er max trimma og stuff, litt under 3 mill og en garasje her og der

uten juks her og, bare prøvd å trimme egen lastebil litt ekstra!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener mer på å ha egne hengere istedet for å bare kjøre de som er i den å den jobben.. :)

Har også trimma min lastebil litt. 1200hk osv.. Samt at jeg eier så å si alle garasjene rundt om.. :p

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener mer på å ha egne hengere istedet for å bare kjøre de som er i den å den jobben.. :)

Har også trimma min lastebil litt. 1200hk osv.. Samt at jeg eier så å si alle garasjene rundt om.. :p

fikk med meg det.

Har nå 7 ansatte med vær sin oversixed load eller explosive tralle og 2t2, kontrakt i firma som sender ut oversized load og explosives..

18 mill nå

enest jeg gjør nå er å daffe rundt å se etter om det er andre plasser man kan tjene bra på.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider