Gå til innhold

Planer for min Lille Nissan 100nx

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

Jeg går og summer på diverse tanker om litt "modifisering" av bilen min.... :cool:

jeg vil Sette inn en Nissan Primera GT eller STCC (om jeg har peng) motor. + Gir kasse fra enten Primera GT eller Sunny GTI

Bremsene må "tunes" opp endel.

Bytte Luftfilter og sette på Effekt Annlg. <-- Blir vel det første som skjer tenker jeg.. forhåpentlig vis før sommeren er over... som ikke er så lenge til :(

Etter vært skal jeg ha inn litt lyst gass.

Styling Kittet blir bestilt i nermeste fremtid.

http://www.carcept.com/carcept/images/bodykits/nissan_100nx/

Alle nåværende pynte merker/striper og driit skal vekk. den skal senkes og snekres om inni. jeg må stive den opp en del..... ?!?!!!!

Ja det kommer til og koste MASSE penger... var det noe mer jeg burde og gjøre så si ifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuææææ.... litt vel mye plastikk kanskje? Men motor fra primera GT høres bra ut! På med 17" og senk isteden for mye styling.

Finnes primera med turbo i japan??

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være stygg altså, men fant dette bildet - som hvis du bytter ut Eclipse med bilen din- burde passe greit her :D

Du skal jobbe en del med bilen din for at det kittet skal bli bra tror jeg. Litt "limt-utenpå-stuk" over det kittet.

post-311-13804850286466_thumb.jpg

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider