FuFuRuM Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Heisann Holder på å pusse opp bilen min... Noen deler eg trenger litt hjelp med... Vil blant annet ha helt nye dempere, som MÅ være orginale, eller likens... Dette grunnet at de er så fordømt deilig å kjøre med, er ikke ute etter noe senking eller noe... Er også ute etter trimkam og alt annet som kan gi med en fordel hestemessig... Tps til kor eg får tak i sånt no settes pris på (har forresten en 3.0 12v... Nekter å skifte til 24v ettersom eg synes de motorene e patetisk...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Nye dempere får du tak i hos BilXtra, hverfall il foran. trimkam går det nok også ann å få tak i, men det koster nok en del... hør med KM CAMS Solum 1970 Hemnes Tlf 63858171 Fax 63858626 KM CAMS - Nettbutikk Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg