Finni2008 Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Hva synes folk om denne sammensetningen? Erfaringer mtp. trøkk/lydkvalitet på de? Og hvorfor i allverden får man et element med så mye watt til prisen av andre elementer med bare halvparten? det _må_ jo være en hake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 watt er ikke alt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 de elementene kan du spille ganske høyt med, men ikke så pent :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni2008 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 watt er virkelig ikke alt, nei. Jeg har hørt på noen av kompisene sine anlegg, og jeg foretrekker egentlig heller litt kvalitet, enn bare "skurring" baki der. Noen som evt. vil komme med basselement forslag istedenfor denne pioneeren da? =) gjerne ca. samme prisklasse, evt litt høyere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 har brukt disse elementene jeg, og er ikke SKURRINg, de fungerer helt ok.. men skal du spille veldig pent er de litt feil ;) edit: tenkte bare å nevne at med soundmagus ampen kan du bare glemme å få det til å spille pent uansett ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finni2008 Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Hva om jeg velger en annen forsterker til samme elementet da? eller bare droppe begge og finne noe annet? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 hehe, hverken den type pioneer subber eller soundmagus er kjent for å spille pent.. for å være ærlig, så tviler jeg på at du hører så mye forskjell på den og andre subber :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Alt bunner jo ut i hva det er du er ute etter. Noen mener kvantitet er en kvalitet i seg selv, andre vil ha superdetaljerte systemer hvor man ikke merker noe til subben før man slår den av. Skal du ha masse lyd og den typiske "bilstereobassen" er SoundMagus/Pioneer-komboen helt grei. Et litt bedre (men noe dyrere) alternativ kan være en dynaBel BF1502 forsterker sammen med dynaBel DY9815-bassen som er på tilbud til 1998,- hos eltek akkurat nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 har hørt både dynabelen og pioneeren, og etter min mening så spiller pioneeren bedre og finere. men det klovnster sa om forsterkeren er jo inntressant, hvis det ikke spiller fint uansett hvilken bass man har så er det jo kanskje bedre å legge forsterker planene i andre baner?? fint om du kunne utdype det litt mer for oss som er inntressert i å lære litt:) Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg