nnnneh Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 hehe.. dumt å avregistrere bilen din da, for alt du veit er du jo hjemme før døgnet er over. Jeg var bare en svipptur innom sessvollmoen selv om jeg var meget inneforstått med å bli der 12mnd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Næh. Jeg får rappe naboens scooter så lenge. Får heller hive på no prøveskilter når jeg har langperm, så bilen ikke står seg helt ihjel! Hehe... Det er også en mulighet :) Hvor skal du hen a? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjølen Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Hehe... Det er også en mulighet :) Hvor skal du hen a? Kirkenes :) Jeg blir en av de 400-500 nordmennene som skal stå i mot å trykke russerne tilbake når de prøver å angripe... eller noe =/ Siter 92' Audi 80 2.0E 78' Audi 80 GLS Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Kirkenes :) Jeg blir en av de 400-500 nordmennene som skal stå i mot å trykke russerne tilbake når de prøver å angripe... eller noe =/ Hehe... Ja, men GSV er ikke det verste stedet man kan være. Litt småkjølig i vintermånedene, men ellers er det jo sikkert knall. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Du, Kjølen. Nå får du gi deg. Alle vet at du kjører Geländewagen uansett, og i dine hjemområder er det ikke noe politi som kan stoppe deg uansett. Jeg har en scooter, typen sliten Hyousung 50cc stående i garasjen du kan låne, dersom du tar deg tid til å fikse frontlys, bremselys, blinklys, eksosanlegg, gasswire og et ukjent antall fler problemer. Interessert? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Du, Kjølen. Nå får du gi deg. Alle vet at du kjører Geländewagen uansett, og i dine hjemområder er det ikke noe politi som kan stoppe deg uansett. Tja... Re er jo ikke sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå stort, så med mindre han bare skal kjøre rundt huset sitt, må han jo før eller siden havne på en trafikkert vei - og da er muligheten for at onkel politi er der merkelig nok veldig stor. Murphys lov og så videre :) Ikke så veldig kult å kræsje med en minibuss man ikke har lappen på heller... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg