Fjøslukt Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Har et sett med sideskjørter jeg ønsker å lakkere selv. Lurer derfor på om de må grunnes først? De er ikke brukt før, så underlaget er vel top-coeat eller hva det heter (hvitt) Skjørtene er laget av glassfiber... Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Grunn alt du skal lakkere, er mitt tips.. Gir best resultat og holdbarhet. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Black Panther Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Grunn alt du skal lakkere, er mitt tips.. Gir best resultat og holdbarhet. Thats wery true Siter "Jeg lager ikke bråk, jeg er bråk" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg