Celica lover Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Noen som kan si meg hvordan man lager carbon på ps 7.0??? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 1. Marker stedet der du skal ha karbon 2. Kopier det du har markert og lim det inn så du har to av den. 3. Gå til laget du har limt inn og gjør det svart-hvitt. 4. Ta dette bilde http://www.photoshopchop.com/tutorials/CF/step4.jpg og legg det over stedet du skal ha karbon. 5. marker rundt det du har gjort svart-hvitt og klipp ut karbonen fra bildet. 6. lim inn karbonen 7. sett karbonen som "multiply" 8. forhåpentligvis ferdig... Noen tutorials: http://img.photobucket.com/albums/v243/etredve/carbon_tut_by_NeonMuffler1.jpg Photoshop Tutorials & lots of chopping! Photoshopchop.com - Photoshop Tutorials - TUTORIAL - CREATING CARBON FIBER Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 takker :D skal prøve med en gang! kanskje jeg legger ut resultatet også... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 på nr. 2 skulle jeg lage en layer som jeg skal gjøre sort/hvit? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 nei på nr. 2 skal du kopiere den tingen (f.eks panseret) og lime det inn i et nytt layer og trykke ctrl+shift+u for å gjøre den svart-hvitt :) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 hvor/hva er "multiply" :P Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Sånn ble det da... gadd ikke kutte så nøye men hva tror folk? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Bra, men litt 'ruffye' kanter, når du velger hvor du skal ha carbon panseret, bruk Feather: 2 px Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg