Gå til innhold

importering av DD eller Fi Btl

Ranger emnet

Melicon

Anbefalte innlegg

Tror ikke du får DD til å sende deg subber fra USA. De nekter å selge direkte siden de er lojale mot sine forhandlere rundt om i verden. Av samme grunn er det ikke egentlig lov å selge DD produkter over eBay siden da kan en forhandler selge utfor sitt område.

Så det letteste er å prøve å finne brukte subber i USA evt gå for Fi som visstnok skal være bra det også.

Koster å være kar vettu ;)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja har sett litt på ebay å, men har ikke helt trua på å bestille noe dyrt derfra, plutseli sitter du der med en eske med ett par mursteiner i liksom, vil ikke tro det er noe gøy nei:P

får vel bare lete som juling da:)

men 30 000 kr blir helt uaktuelt, er litt nyskjerrig på en solox 18 også da, noen som har noen erfaringer med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja har sett litt på ebay å, men har ikke helt trua på å bestille noe dyrt derfra, plutseli sitter du der med en eske med ett par mursteiner i liksom, vil ikke tro det er noe gøy nei:P

får vel bare lete som juling da:)

men 30 000 kr blir helt uaktuelt, er litt nyskjerrig på en solox 18 også da, noen som har noen erfaringer med den?

Ebay er ikke skummelt det. Betaler du med paypal er du rimelig safe om du blir svindla.

Men du kan se etter brukte DD subber på Soundpressure.com (Europe) Ltd. forumet og Car Audio at CarAudio.com forumet. Ligger stadig DD elementer til salgs der.

Og jeg synes du bør teste ut DD, er minst like br asom ryktet sitt :) Har en 9515 sjøl, men der er ene spolen gåen så den trenger en rekoning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

det var leit å høre hifonic:( hvordan gikk det til?

gleder meg til å koble min opp igjen:)

den koster ikke 15k på BS:BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita

desuten får du sikkert ett par lapper av hvis du kjøper to. og en amp ellerno.

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var leit å høre hifonic:( hvordan gikk det til?

gleder meg til å koble min opp igjen:)

den koster ikke 15k på BS:BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita

desuten får du sikkert ett par lapper av hvis du kjøper to. og en amp ellerno.

Den har ikke vært helt sentrert den tiden jeg har hatt den. Har alltid skrapa når jeg har dytta inn membranet bare på den ene siden på et visst sted. Til slutt har vel limingen på spolen blitt slitt bort og så har resten skjedd av seg selv :)

Men skal fikse den opp etterhvert da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider