Melicon Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 heisann Lurer på om noen importerer Digital Design 9915? eller om noen har noen til salgs? eller om noen som veit om importører? er også intrisert i FI BTL 15. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 bsbildeler har DD Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melicon Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 det vet jeg, men prisen er jo litt over 15000 kr :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 er jo en rå sub :p hvis ikke får du vurdere ebay da :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 dollaren er lav og 30000nkr for to 15" er _helt_ latterlig. send avgårde en mail til dd og sjekk hvor mye de skal ha.... to btl med alt kom på $ 878.00, pluss frakt og avgifter, fra fi. uansett langt billigere enn 30kkr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 det vet jeg, men prisen er jo litt over 15000 kr :/hei det koster å ligge på topp.her er den svenske prislista Basar hilsen dag g borg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Tror ikke du får DD til å sende deg subber fra USA. De nekter å selge direkte siden de er lojale mot sine forhandlere rundt om i verden. Av samme grunn er det ikke egentlig lov å selge DD produkter over eBay siden da kan en forhandler selge utfor sitt område. Så det letteste er å prøve å finne brukte subber i USA evt gå for Fi som visstnok skal være bra det også. Koster å være kar vettu ;) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melicon Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 hehe, ja har sett litt på ebay å, men har ikke helt trua på å bestille noe dyrt derfra, plutseli sitter du der med en eske med ett par mursteiner i liksom, vil ikke tro det er noe gøy nei:P får vel bare lete som juling da:) men 30 000 kr blir helt uaktuelt, er litt nyskjerrig på en solox 18 også da, noen som har noen erfaringer med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noen Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 hva med noe dyrt fra re audio ? 2stk 15" eller 18" sx\mx\xxx med et par kilowatt hver og en god kasse er (mye) mer enn nok hvis du har tenkt å sitte i bilen når du skal høre på musikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melicon Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hehe, joo det hadde nok funka det å ja:) men har alltid hatt trua på DD og alltid hatt lyst å prøvd det. og nå har jeg forsterker kraft nokk osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hehe, ja har sett litt på ebay å, men har ikke helt trua på å bestille noe dyrt derfra, plutseli sitter du der med en eske med ett par mursteiner i liksom, vil ikke tro det er noe gøy nei:Pfår vel bare lete som juling da:) men 30 000 kr blir helt uaktuelt, er litt nyskjerrig på en solox 18 også da, noen som har noen erfaringer med den? Ebay er ikke skummelt det. Betaler du med paypal er du rimelig safe om du blir svindla. Men du kan se etter brukte DD subber på Soundpressure.com (Europe) Ltd. forumet og Car Audio at CarAudio.com forumet. Ligger stadig DD elementer til salgs der. Og jeg synes du bør teste ut DD, er minst like br asom ryktet sitt :) Har en 9515 sjøl, men der er ene spolen gåen så den trenger en rekoning. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 det var leit å høre hifonic:( hvordan gikk det til? gleder meg til å koble min opp igjen:) den koster ikke 15k på BS:BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita desuten får du sikkert ett par lapper av hvis du kjøper to. og en amp ellerno. Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 det var leit å høre hifonic:( hvordan gikk det til? gleder meg til å koble min opp igjen:) den koster ikke 15k på BS:BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita desuten får du sikkert ett par lapper av hvis du kjøper to. og en amp ellerno. Den har ikke vært helt sentrert den tiden jeg har hatt den. Har alltid skrapa når jeg har dytta inn membranet bare på den ene siden på et visst sted. Til slutt har vel limingen på spolen blitt slitt bort og så har resten skjedd av seg selv :) Men skal fikse den opp etterhvert da! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg