Torpie Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Noen som vet hva slags effektanlegg jeg bør skru på? Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlingW Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hva slags motor har du da? Er det en standard rekkefirer, kan du sikkert prøve 2,5". Har du en V6, 2,3 - 2,8, kan du bare glemme effektøkning gjennom større eksos. Bare to porter i de toppene vet du...(unntagen 2,9 da)og da blir det veeeeeeeldig trangt med større grenrør. Men det viktigste av alt, er lett porting i overgangen mellom eksosmanifold/pakning/topplokk slik at åpningen i alle tre er lik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 det er en 2.0 I S.. Tenkte på hvor jeg kjøper det? Mener du lage selv så har ikke jeg noen sjangs på det ;) Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 sjekk hos mekonomen, bilxtra thorshov så finner du nok men har bare 2" til bilen din trur jeg Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth08 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Snakk heller med Svensen eksos. de har mange bra der de altså Siter *91 180sx s13,Silvia (Driftbil) *87 volvo 240 (Solgt) *89 Sierra Sedan Cosworth Replica (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadav Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Er uansett lite å hente "bortsett fra mere lyd" på å montere effektanlegg uten å ha andre modifikasjoner som trenger mere/bedre flow. Siter Every function has a form - not all forms has a function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth08 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 hey gå for og konvertere til Turbo du:D IST;) Siter *91 180sx s13,Silvia (Driftbil) *87 volvo 240 (Solgt) *89 Sierra Sedan Cosworth Replica (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torpie Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 ja hadde vært fett det ;) Siter 2000 Volkswagen Bora Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg