stepside Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Hei. Noen bremseekspert er jeg ikke og jeg vet ikke om min C1500 har et tokretssystem eller ikke (manualen er i verkstedet og jeg finner ikke noe om dette på nettet). Hvordan monterer man et line lock system på et tokretssystem og er det et tokretssystem på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Om der er 2 krets system kommer jo an på hvor gammel bilen din er det, men det er jo ingen hensikt i å montere linelock på et 1 kretssystem, for hensikten med linelock er jo at du kan blokkere kretsen for fremhjula, slik at du har full bremsekraft på dei, og ingenting bak, slik at du lettere kan ta burnout, og få bedre holeshot på dragstripa med manuell gira bil. Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Har linelock på både en-krets og to-krets bremsesystem. Ingen problemer med det, en trenger bare riktige koblinger. Dette har Mekonomen. Og selvfølgelig linelock settet. Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Forklarte meg litt dårlig her, jeg tenkte på et diagonalt tokretsysten sånn som på volvoen (240) men på pikkisen er det altså frem og bak? Fint tipps på Mekonomen, det hadde jeg ikke tenkt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
33Ford Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Forklarte meg litt dårlig her, jeg tenkte på et diagonalt tokretsysten sånn som på volvoen (240) men på pikkisen er det altså frem og bak?Fint tipps på Mekonomen, det hadde jeg ikke tenkt på. "Det enkleste, er ofte det beste" :race Siter Dragracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg