Gå til innhold

Denne selges,delebil?

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Denne Colourconcepten selges i Porsgrunn,den ligger på Club sida hvis noen er interessert........

Jeg skulle gjerne kjøpt den å rappa ut A/C og forsetene(mine er ikke så pene)egentlig alle setene.....hm grei prosjekt bil men han skal ha 98 for den og jeg tror(utfra dagens listepris på min og alle bilene i markedet)ikke han får så mye.....85-90 er mer reelt tror jeg...Her er et bilde bare sånn for gøy......

post-3002-13804852588082_thumb.jpg

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

Denne Colourconcepten selges i Porsgrunn,den ligger på Club sida hvis noen er interessert........

Jeg skulle gjerne kjøpt den å rappa ut A/C og forsetene(mine er ikke så pene)egentlig alle setene.....hm grei prosjekt bil men han skal ha 98 for den og jeg tror(utfra dagens listepris på min og alle bilene i markedet)ikke han får så mye.....85-90 er mer reelt tror jeg...Her er et bilde bare sånn for gøy......

Tror ikke 98 er noe gal pris egentlig. color concept ligger jo en god del høyere i pris enn "vanlig" polo gjør.

Har du tenkt å bruke denne som delebil?? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gimme panser&bakluke ;)

men å kjøpa bil til 100k som delebil , det er galskap!!!

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg mente var at jeg har lyst til å bytte setene(mine inn i denne) og banke A/C-en inn i min og så selge den igjen.

Er jeg dum,tja? Det var bare en ønsketenkning og det hadde vel vært lettere på EN måte å kjøpt hele bilen å bytta bakluker(ikke så stas å rive av spoileren vel? Og sveisa den clean samtidig)

å så begynnt på nytt prosjekt,men det gidder jeg ikke og utfra bildene er ikke 98mod dashbordet så pent som 97........noen rare autofile tanker bare...........

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg mente var at jeg har lyst til å bytte setene(mine inn i denne) og banke A/C-en inn i min og så selge den igjen.

Er jeg dum,tja? Det var bare en ønsketenkning og det hadde vel vært lettere på EN måte å kjøpt hele bilen å bytta bakluker(ikke så stas å rive av spoileren vel? Og sveisa den clean samtidig)

å så begynnt på nytt prosjekt,men det gidder jeg ikke og utfra bildene er ikke 98mod dashbordet så pent som 97........noen rare autofile tanker bare...........

leite du lenge nok så får du tak i seter av en bil , så AC av en annen bil.. trenge ikke å kjøpe komplett bil for å få tilfredsstilt dine autofile tanker

:D

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider