pv turbo Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Hei tenkte kanskje jeg også skulle legge ut bilen min her også. Nå som jeg begynner sånn smått å bli ferdig. Air ride er ferdig montert og bilen er ferdig lakkert så jeg driver nå og setter inn motoren.[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 http://i265.photobucket.com/albums/ii208/pvturbo/CIMG0133.jpg[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Tar av meg hatten, bøyer meg i støvet osv osv Volvo PV er tøft i utgangspungtet, men denne var da jaggu rå å den da!!! Håper du lager en skikkelig prosjekttråd av dette, for denne vil jeg se mere til! :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergheim Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Å fy den bilen der kommer til å bli grom da, håper du beholder det meste av orginal looken. Siter Volvo 240 1983 Volvo V70 2,5TD 2000 KX 250 2003 Audi 80 quattro 1984 slogt Volvo 242 1980 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Hei. utvendig blir bilen selvfølgelig orginal å se på kun noen små modifikasjoner som 5cm bredda bakskjermer for å få plass til 18 tommerene. klare frontlamper og felgene da selvfølgelig ellers så er bilen så orginal utvendig som den kan få blitt. til og med orginal farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Så rått som det kan få blitt det der! Hvordan er det å få bilen gjennom en EU med slik fjøring? Er vel ikke akkurat TüV det der, vil jeg tro? Hehe Har du bredda bakskjermene i plate, eller har du satt på glassfiber-skjermer? Hvordan gjør du det med fronten da? Flippfront i plast, eller blir det standard orginal-løsning på det? Planer for interiøret ditt da? Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Eu er det nok verre med, men jeg har ikke kappet i filler bilen så jeg kan bare skru av beljene og sette på orginal fjærene. Bakskjermene er i glassfiber som jeg har kappet og breddet selv. Fronten forblir orginal ettersom den orginalt er bredere foran så nå flukter skjermene foran og bak. interiøret er så helt og pent så det skal også få være orginalt. Det eneste inni blir vel bare at det blir kort spak og mindre ratt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Ja der er den sykeste vogna endelig på nett... fetere en dette blir det vel ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Ja der er den sykeste vogna endelig på nett...fetere en dette blir det vel ikke.. fikk endelig på bakskjermene i kveld å. gikk såvidt med hjula 3mm klaring. Høy lav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 wow... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Man tenker med en gang lowrider når man ser denne, mangler kun litt gnister i asfalten bak ved kjøring.Hehe Foresten hvilken modell er dette? Hvis den er 59 eller eldre er det jo ikke eu kontroll. Rå bil! Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Rått prosjekt det der.. Hva koster slik air ride? Hvordan var det å få inn en b23 motor i pv'en? Tenker da på motorfester, girkasse osv.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Du kan det med og forvandle gråstein til gull ;) bare helt nydelig prosjekt :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Fy F*en sinnsykt stilig PV ! :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg