Falken` Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Drit heftige begge to, men pv`en er nok min favoritt. Du har tydlig vis bra peil:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greipstad Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 ville nok mest hatt amazonen ja:) vet du åssen det er gjort med bremsene? er det mye jobb å få det til? Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 pv uten tvil :D Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lownslow Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Nå går det rykter om at pv kommer for salg, og amasonen skal i biter i vinter, hvis dette stemmer er det bare og løpe og kjøpe gutter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Nå går det rykter om at pv kommer for salg, og amasonen skal i biter i vinter, hvis dette stemmer er det bare og løpe og kjøpe gutter... stemmer nok det. motoren i amazonen er så og si plukket ut nå i dag og skal sendes av gårde til full overhaling nå. og det er mulig pv en blir lagt ut for salg så nå er det bare å komme med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hei, jeg lurer på om Amazon med cossiemotor er mulig å få godkjent? Det er vel plent umulig.. Og så lurer jeg på om de audi bremsene er mye pes å tilpasse bilen? Jeg holder på å bygge Amazon selv og prøver å finne ut bl.a. hvilke bremser som er beste alternativ.. Blir vel chippet b230fk med større turbo som blir motorvalget mitt tror jeg.. Gromme biler du har forresten :) Skulle gjerne hatt air ride på zonen min også, men gidder ikke alt styret om man skulle være så uheldig å bli stoppa med det.. :( Men tøft er det!! :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Dæven, den amazon har jeg siklet på flere ganger, visste ikke det var en særping som hadde den nå :) Lykke til videre ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 får legge ut noen bilder av amazonen ifra helgens treff på rudskogen. rånern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Gromt!!!. Jeg vil se film av dette beiste!!!:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hvilke felger er det du bruker på amazonen, hvilke boltsirkel er de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 kjøpt amazon i surnadalen eller?:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 ja han har kjøpt den der. Er det noe som skjer i garasjen om dagen eller. legg ut noen bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 ja han har kjøpt den der. Er det noe som skjer i garasjen om dagen eller. legg ut noen bilder det er mye som skjer i garasjen skal få tatt noen bilder snart. hadde jo vært fint hvis noen ville kjøpt pv en snart da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH 480 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 det er mye som skjer i garasjen skal få tatt noen bilder snart. hadde jo vært fint hvis noen ville kjøpt pv en snart da? Feit bil, men litt dyr kansje i og med at den ikke er godkjent med air ride. Siter Robert H. 2001 Volvo C70 Cab 2,5LT 2000 Rover 75 1980 Chevrolet Caprice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Feit bil, men litt dyr kansje i og med at den ikke er godkjent med air ride.[/quote dyrt å dyrt prøv å bygg en lik bil til 100 000kr. den bilen har kostet over 150 000kr. og du får heller ikke noe godkjent senkesett til pv heller. og det er ikke noe mere jobb å bytte ut lufta med fjærer enn det er å bytte ut med kappa fjærer som de fleste kjører med. og med luft fjæring så har du ihvertfall kjørekomfort. hver eneste skrue er ny på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg