henning_dt85 Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Feit bil, men litt dyr kansje i og med at den ikke er godkjent med air ride.[/quote dyrt å dyrt prøv å bygg en lik bil til 100 000kr. den bilen har kostet over 150 000kr. og du får heller ikke noe godkjent senkesett til pv heller. og det er ikke noe mere jobb å bytte ut lufta med fjærer enn det er å bytte ut med kappa fjærer som de fleste kjører med. og med luft fjæring så har du ihvertfall kjørekomfort. hver eneste skrue er ny på bilen. tror ikke 100.000 er noen upris for denne bilen... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Er HELT RÅ denne bilen her. Alt er drit bra. Er drit billig det her. hørte noen rykter om premie på volvo treff og på gatebil også. den skal også komme i gatebil bladet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 hørte noen rykter om at pv er solgt. er det full satsing på ny bygd motor i amazonen som gjelder nå eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 hørte noen rykter om at pv er solgt. er det full satsing på ny bygd motor i amazonen som gjelder nå eller? nå er pv solgt. skal levere den 1 uken i januar. Skal bare få satt på luftfjæringen igjen etter en runde på biltilsynet. så nå dreier alt seg om amazonen. Det ser vel egentlig ut til at det meste blir nytt på den og. idag har jeg bygd om til to krets bremser med to stk willwood bremsepumper og willwood hydraulisk håndbrekk og reduksjonsventil. motor messig så er blokka syre koka og ny borra. har blitt nye h profil råder nye cp stempel. nybygd topp og nye kammer og justerbare kamdrev. dobble ventilfjærer. nye dyser. har bestilt en tremc tko 600 girkasse. så nå får jeg se om vi får noe mer fart i bilen til sommern. nye autometer instrumenter. vurderer også å få satt inn et halvbur også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 høres faen mæ bra ut. skal vel prøve å få lagt ut noe film fra skauen snart vel, har det på kamera vet du. godt nyttår til alle som er inne å ser her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 høres faen mæ bra ut. skal vel prøve å få lagt ut noe film fra skauen snart vel, har det på kamera vet du. godt nyttår til alle som er inne å ser her den filmen har du lovet meg i snart to mnd snart?he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 den filmen har du lovet meg i snart to mnd snart?he he kommer snart. er jo faen ikke rå på det data greiene- skal se hva jeg får til vet du. husker ikke passordet på youtube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Kommer det noen bilder fra amazonen snart eller? du er jo så jævlig treg- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 hva er det røret bak h forhjul? wg? det var wastgate, men den vil gå i eksosen nå i år. Den var ikke så veldig populær på skauen da det smalt noe helt jævlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 hehe det er tøfft.. skal du selge den ? pris? den er ikke til salgs, det tror jeg den har blitt alt for dyr til. men bare å komme med et bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 kan du komme med litt mere info om den da? skal lage en prosjekt tråd om bare amazonen til helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 da ble pvèn levert idag og jeg får håpe den nye eieren blir så fornøyd som jeg håper han blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoTWire Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hello :) I hope it is okay for you that I speak English, we've seen your car a few times before in photo galleries of events. And we're interested to know more, we've put a thread up about it here : http://retrorides.proboards86.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=54667 If you have time to tell us more ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 blir helt rar i kroppen nårr jeg ser den pv'n. er helt ufattelig rå. tror jeg blir å gå forr samme looken som du gjorde. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg