pv turbo Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Man tenker med en gang lowrider når man ser denne, mangler kun litt gnister i asfalten bak ved kjøring.HeheForesten hvilken modell er dette? Hvis den er 59 eller eldre er det jo ikke eu kontroll. Rå bil! det er desverre en 63 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Rått prosjekt det der.. Hva koster slik air ride? Hvordan var det å få inn en b23 motor i pv'en? Tenker da på motorfester, girkasse osv.. settet mitt har kommet på ca 21000 nå med trådløse fjernkontrollen og to stk kompressorer i steden for 1. En kamerat av meg skal selge et likt sett bare med en kompressor og uten fjernkontroll for 15000. Motor festene må du sveise om hvis du skal ha den rettstilt som jeg har. så har jeg tatt clutch huset ifra 74-76 modell 240 og brukt m47 kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 grom vogn.. er ikkje så mange som kjøyrer pv.. i allefall ikkje så stilig! har du tenkt å godkjenne med turbo motoren og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 bøyer meg i støvet for denne her ;) utrolig rå.. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterad Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Burde vel i det minste ha satt på skivebremser foran? Har selv en duett med tromler og trukke de klarer en B230 med turbo i litt mer enn søndagskjøring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Burde vel i det minste ha satt på skivebremser foran? Har selv en duett med tromler og trukke de klarer en B230 med turbo i litt mer enn søndagskjøring... Skivebremser foran er på allerede og er igang med montering bak også. så jeg håper at det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterad Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Skivebremser foran er på allerede og er igang med montering bak også. så jeg håper at det fungerer. Amazon-nav foran? Hva bruker du bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Amazon-nav foran? Hva bruker du bak? stemmer foran det. og bak så bruker jeg også framskiva ifra amazon. bare der presser jeg av trommelen av navet. og bruker bare lenger hjulbolter og lager en ny brakett til caliperen. så blir det bremser.det er samme metode som alle som bygger om til skivebremser bak på ascona b gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Fantastisk jobb her! Lykke til videre! :) Vi må få flere bilder og film ved oppstart/kjøring. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Må bare spørre om et lite spørsmål.. Har selv en pv 544 63mod, og den har som du sikkert vet, trommelbrems rundt om.. Har lyst å fått montert skivebremser både foran å bak slik som 240 har.. Er det noen skiver/bremsesystem som er bolt on? Altså, uten ekstremt mye arbeid? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Dette er bare rett og slett helt rått.. Håper jeg får se bilen ferdig til sommeren. Lykke til videre :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Detta var mega rått..Hva heter fargen å hvilken dim har du på felganne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg tar æren av å svare for hjula har jeg eid før... Dimensjon er 8-18" med 215\40 og fargen er orginal pv farge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterad Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Detta var mega rått..Hva heter fargen å hvilken dim har du på felganne?? Regner med fargen er nr 73, dimgrön (tåkegrønn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 OK hoosier,men brukte du hjula på din amazon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg