HOOSIER Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 OK hoosier,men brukte du hjula på din amazon Nei kom aldri så langt... Har aldri vært montert på amazon de der, men det skulle vært moro og prøvd de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hadde dei fått plass på amazonen da? utten støre inngrep? Et på di hjula? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 vet ikke men vi kan prøve en felg på min så kan vi se... skal høre med pv kællen om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 vet ikke men vi kan prøve en felg på min så kan vi se... skal høre med pv kællen om det... Det kan vi prøve. hadde vært moro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Ja det hadde vert morro å vist om det var plass til hjula på ein amazon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Noen bilder av den nye motoren ell? Blir det datasprut eller gassere? Tror jeg vet vet hva det blir:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lownslow Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Syntes jeg hørte noen rykter om sperre og m3 kasse istedet, og data sprut seinere. Blir spennende og følge med, for at dette blir værst er det ingen tvil om...:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 bestillte akkurat sperre aksel og girkasse nå. Så får jeg se om det er noen som vil kjøpe gasserene mine så blir det nok datasprut nå og. hvis ikke så får jeg vente med sprutet fram til høsten,men det kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Kjempefeit bil, sjeldent man ser pv/duett i denne stilen, synd egentlig for de kler det utrolig godt! Ser frem til bilder med fronten montert :) Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greipstad Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 sykt fet pv du hadde:) synd jeg ikke fikk sett den når jeg var oppe.. tror forresten jeg glemte filterne til gasserne:P Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 RÅESTE pv ever...tenker på og gjøre noe av det samme med en Duett med tiden :D Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 sykt fet pv du hadde:) synd jeg ikke fikk sett den når jeg var oppe.. tror forresten jeg glemte filterne til gasserne:P Filterene glemte du vettu. skal ta og sende dem til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Hvor har du fått tak i det kitet? Har du noen link eller? .. hvor store er kompressorene? mvh Veldig Misunnelig Gå inn på JEBS AIR SUSPENSION Jeg har 2 stk 460cc tror det er de største han hadde, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Superfett!!! Stå på!! husk bilder underveis. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blupp Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Jeg tar æren av å svare for hjula har jeg eid før... Dimensjon er 8-18" med 215\40 og fargen er orginal pv farge.. Er det org. AMR felger ? Hva er offset på disse ? Forøvrig bra prosjekt.... Skal den godkjennes med disse ombyggingene som motor, bremser osv ? Siter 444-54(PV) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg