Falk Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Grom bil :-) Sleeper DeLuxe!!! Drit bra. M47 sier du? mange her som mener at de ikke holder til turbo maskin Siter Volvo 240GL 93' - GL, B230FD, Bruksbilen Volvo 121 70' - Amazon, totalrestaurering AKA Søndagsbilen X Volvo 244DL 83' - B21A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Er det org. AMR felger ? Hva er offset på disse ? Forøvrig bra prosjekt....Skal den godkjennes med disse ombyggingene som motor, bremser osv ? Det er orginale american racing offsetet kan jeg sjekke imorgen. Girkassa holder ikke så jeg har kjøpt meg en getrag kasse nå. Så da er m47 kassa med rettstilt clutchus til salgs (passer på b20) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 detta var jo bare jævlig rått da!! du er han jeg trur du er eller?? hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 detta var jo bare jævlig rått da!!du er han jeg trur du er eller?? hehe Det er jeg vettu ole. Nå er poly foringene i forstillinga montert og poly foringer til bakaksel bestilt sammen med 25mm stabstag foran og 19mm bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 ja da må jeg si det var enda råere på bildene en det hørtes ut til når du fortalte, hehe Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Den må oppleves oleopel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greipstad Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 kommer det flere bilder her snart eller?:) Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Den må oppleves oleopel... det trur jeg på! det er jo ikke lenge til våren nå, så da ser jeg den vel rundt på veien snart! eller?... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 det trur jeg på!det er jo ikke lenge til våren nå, så da ser jeg den vel rundt på veien snart! eller?... Det går vel et par mnd til før den er på veien tenker jeg, men det er bare å ta seg en tur og titte ole. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 hvis ikke du vil ha alle volvo gale sørlendinger på besøk i garagen så tror jeg du bør legge ut bilder snart.:m'm: også blir det vel 16v også da. liker gammel volvo med lit amcar inspirasjon. ser konge bra ut :respect Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Det er orginale american racing offsetet kan jeg sjekke imorgen. Girkassa holder ikke så jeg har kjøpt meg en getrag kasse nå. Så da er m47 kassa med rettstilt clutchus til salgs (passer på b20) av ren nysgjerrighet, hva må man ca gi for en m 47 kasse med b20 klutchus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 vell det rettstilte clutchuse må du betale godt for og kassa er med på kjøpet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 hvis ikke du vil ha alle volvo gale sørlendinger på besøk i garagen så tror jeg du bør legge ut bilder snart.:m'm: også blir det vel 16v også da. liker gammel volvo med lit amcar inspirasjon. ser konge bra ut :respect Skal få tatt noen flere bilder i helga. 3000 kr ca koster et clutch hus med girkasse.Jeg har et clutch hus igjen tilsalgs til 1800kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Litt OT og har spurt om noe ala dette før, men lurer på å sette b21/b23 i min PV også.. Hvordan blir det med motorfester, girkassefester, girstang, samt mellomaksling og bakaksling? Kunne du lagt ut noen bilder av hvordan du har gjort dette? :) Har litt planer om å skråstille motoren jeg isåfall kommer til å sette inn, slik at jeg slipper det clutch-huset som ingen får tak i.. :P Har forresten tenkt å få til skivebrems foran å muligens bak. Blir dette godkjent, samt hvilke deler trenger jeg? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Det går vel et par mnd til før den er på veien tenker jeg, men det er bare å ta seg en tur og titte ole. ja trur nesten jeg må gjøre det gitt Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg