super roof Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 er konge rå den bilen din, ser helt rått ut når bilen er på bånn, å felgene er oppe i skjermene, har sansen for de felgene der, har bestilt meg ett sett selv, er bare 17 det da, men får duge, hva ble det motor da? ble det b20 til slutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 er konge rå den bilen din, ser helt rått ut når bilen er på bånn, å felgene er oppe i skjermene, har sansen for de felgene der, har bestilt meg ett sett selv, er bare 17 det da, men får duge, hva ble det motor da? ble det b20 til slutt? sitter i en b20 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 hva er igrunn hovedforskjell på utseendet mellom denne og en vanlig PV? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Høyde, hjul, , hvite blink og uten fangere om jeg ikke tar feil.:) + at denne er MYE penere da.. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Vært mye på henger i helga den bilen din ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterad Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 ... hvite blink ... Disse bilene er typegodkjent med HVIT blink, hvitt glass og hvit lampe. = fabrikkstandard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 ok.hehe.. -Om jeg ikke tar feil- som d står, altså antagelser..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spetter Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 hvordan går det med den bakakslingen din æ? hehe..... Fått tak i en annen eller? :knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Vært mye på henger i helga den bilen din ell? bakakselen tåler jo ikke et par rundinger engang jo. skal hente en ny imorra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Skam fet bil, herlig stuk:);) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 åssen blir det med spissing og sånt i forstillingen når du senker den opp og ned?:worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Brukte du opp girkassa de i går? Fikk du noe greie på det med bensintrykket eller?? Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Brukte du opp girkassa de i går?Fikk du noe greie på det med bensintrykket eller?? Jeg klarte å knekke alle boltene til svinghjulet og da ble både clutch huset og clutchen bare pinne ved. Bensintrykket ordnet seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 åssen blir det med spissing og sånt i forstillingen når du senker den opp og ned?:worshipnissan det forandrer seg. så jeg har justert det så det er bra i normal kjøre høyde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 aj aj ... det var surt... TGmotor har ARP bolter til hele motoren ikludert svinghjulet. Koster ikke allverden heller... http://www.tgmotor.com/ Kan vel hende gutta på Aarnes klarer å spa opp noen også... Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg