TurboTony Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 halla det er jeg som er han negern som du måtte på ål treffe som ba deg og " hit dem swithes " jævli fin bil også amazon'en men hadde var fint om du kunne lagt litt mer bilder av dine high jackers :D montering også linke du fikk tak i det glemte adressen :S Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 kan få tatt noen flere bilder nå. nå må jeg jo også plukke ta lufta for en dag eller to , da biltilsynet ikke var så glad for luft fjæring. full teknisk visning både for meg og amazonen til hossier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 få vel legge ut noen nye bilder av bilenecom/albums/ii208/pvturbo/amazon2.jpg[/img] ii208/pvturbo/CIMG1012.jpg[/img] bo/pvrudskogen1.jpg[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Sinnsykt gromme volvo`r du har :thumb Skjøn lyd i pv`n din! Kjørte sammen med deg på Rudskogen tidligere i år, hørte den godt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Sinnsykt gromme volvo`r du har :thumb Skjøn lyd i pv`n din! Kjørte sammen med deg på Rudskogen tidligere i år, hørte den godt;) nå skal jeg selge motoren i pven fikk tak i en orginal motor som har kun gått 64000km i daq så da blir det ny motor i vinter. det holder med en volvo med stor motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 nå skal jeg selge motoren i pven fikk tak i en orginal motor som har kun gått 64000km i daq så da blir det ny motor i vinter.det holder med en volvo med stor motor. Skjønner! 64000km ja, da har du motor i 100år til:) hva skal du selge motoren for? Specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Skjønner! 64000km ja, da har du motor i 100år til:) hva skal du selge motoren for? Specs? se finn annonse det kostet rundt 30 tusen å bygge motoren. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14795506 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 kan få tatt noen flere bilder nå. nå må jeg jo også plukke ta lufta for en dag eller to , da biltilsynet ikke var så glad for luft fjæring. full teknisk visning både for meg og amazonen til hossier mener jeg hørte du nevnte noe om det på rudskogen. ja hadde vært fint om du kunne lagt ut bilder av det ;) da blir niggah glad :D men hva var nettsiden til dette igjen ? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Dritkul pv :) Hadde det vært mulig å fått fargekoden ? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hallo, du har jammen meg 2 prakteksemplarer av noen volvoer, gi en lyd om du noen gang kommer til å selge amazoonen... Lov å spørre hvor mye du ga for den? MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Takk for praten på Treffet i helga :) Jeg som spurte å gravde hele tida! hehe Amazonen var klart den feteste på banen! Å for noen sinnsyke hagle ladninger du fyrte ut av diesel tuten:) Skamrått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Han gav 150 000 kr for amazonen :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Beundra den Amazonen på landstreffet i sommer, rå bil! Trakk til seg en folk når den rygga på plass med den lyden, hehe. Tok endel bilder av den :P Ble tøff PVen også :) Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg