Gå til innhold

Skader på bil

Ranger emnet

nissanpower

Anbefalte innlegg

var "uheldig" inatt, skulle kjøre 2 fulle kompiser av en venninde av meg hjem, hadde sjåfør på min ny inkjøpt og faktisk strøkne 87 honda accord med kun 148 k på telleren dønn strøken innvendi og meget bra utvendi, først klarte den ene fuller idioten å svi hull i baksete mitt, å så etter en liten stund klikka de litt for han, vet ikke helt hva som sjedde men han tok kveler tak på meg og sjåføren min i (vi satt fremme) å da blei sjåføren ganske iritert å sa vist han ikke sjerpa seg vart han kasta ut, med omtanke på at han hadde et stykke hjem + at han andre kompisen hans lovde å tanke bensin litt til oss, men så pluttseli klikka han igjenn og skulle apsolutt ut av bilen i fart,bestekompisen hans nekta han å gå ut å di bynte å slåss i baksete i bilen min, de endte med at han knuste høgre side rute og sølt mye blod å utover setene mine (ser faen ikke ut) blo over alt, da små klikka eg litt snudde meg bak å "kakka" bra til han idioten, som etter følge med at han klikka mer å bynte å kvele meg å masse dritt, så baksete og forsete blei fult av blod, anmelte selfølgeli dette, men lurer på om eg kommer til å få erstatta noe, fra han fyren å hvordan eg skal få ordna de bra igjenn i bilen, er meget forbanna ser ikke ut nå:/

så lurer på hvordan eg kan få ordna opp i dette, noen som kan "hjelpe" eller vet hva eg skal gjør med saken? skal til politie på onsdag da, men trenger litt hjelp...

(sorry dårli forklart + at eg er en smule berusa og er ikke flink i bokmål)

Mvh

Stian

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til dere begge er edru og konfronter fyren med hendelsen da.Prøv å ordne opp dere imellom før du anmelder.Si at han skal få en sjangs til å ordne opp før du eventuellt går videre, si også at du har vitne (sjåfør.

den duger vel ikke:p "å vente til dagen derpå å konfronter"

Ender vel med : "HVEM?!?! JEG?!?! JEG ER DA MAMMA`S GULL FOR FAEN!":knock:

Kjipt dette, men purken gir deg vel veiledning regner jeg med :)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt 1: ta bilder (og legg ut her.. :mrgreen: )

Deretter ville jeg tatt kontakt med fyren(e) som gjorde dette her, og sagt hva som skjedde. Om du ikke får noen form for godtgjørelse (ganske umiddelbart - to dager) kan du anmelde det. (Etter å ha informert om at du kommer til gjøre det.)

Det andre du må gjøre er å prøve å bli kvitt blodet så fort som mulig før det setter seg i trekket. Det er noe dritt å bli kvitt! Stikk innom på en sjappe som selger økologiske varer og få tak i "oksegallesåpe". Den er genial for flekkfjerning på tekstiler. Fukt flekken med litt vann, gni på litt såpe, gni litt mer, og vask vekk med mer vann..

Btw.. Om du (eller din bil) har kjørt pirat den kvelden har du ikke så mye å stille opp med hos Polti'.. Det er ikke så populært.. :|

edit:

om du kan få noe på forsikringa?

Tja.. Tvilsomt. Uansett har du vel en egenandel som gjør at du må ut med noen tusen uansett.. Om du får det på forsikringa, og du må betale egenandel må du iallefall få tullingen som forårsaket dette til å betale den..

*blah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

joda bilen er faktisk fiksa :) idioten fekk ikke med deg at eg var "snill" med han hehe, kom veka etter på å bytta ruta å vaska bort stortsett alt blodet.

her er 3 dårlige bilder om hvordan de såg ut (så mye verre ut i virkliheten, og med en gang de sjedde bilda er tatt ca 1 uke senere) + at var en del blod på opp i take og utta på bilen

jada.jpg

jess.jpg

hmm.jpg

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grådi kjipt sånn der.. Kjørte i fjor sommer noen fullegutter, da den ene presterte å kaste opp i helebaksete.. kontaktet de ansvarlige for han å sa at jeg satte han igjen i veikanten og at de fikk ta ansvar for han.. Faren hans som var den personen jeg ringte lovte at han skulle betale og fikse det opp hvis jeg kjøret spyklumpen hjem. Kom til huset han å jeg fikk 100(!!!!) kroner av faren og en klapp på skuldren. Har ikke kjørt så mye på fest etter på gitt

- 99 Cougar 2.5 v6

x 94 Toledo 1.8

x 93 Vento 1.9 tdk

Lenke til kommentar
Del på andre sider