hvarland Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 på snedig vis klarte jeg å plassere passaten min i grøfta her oppe på fjellet... en skandale tatt i betraktning at bilen har 4 hjulsdrift. Uansett: når bilen dras opp av grøfta så skrelles dette plast dekselet under maskinen av og det i flere biter.. Noen som kan si noe om hva jeg må regne med for et nytt deksel? eventuelt noen som har et på lur? :-) Bilen er en 98 st. synchro 1.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 på snedig vis klarte jeg å plassere passaten min i grøfta her oppe på fjellet... en skandale tatt i betraktning at bilen har 4 hjulsdrift. Uansett: når bilen dras opp av grøfta så skrelles dette plast dekselet under maskinen av og det i flere biter.. Noen som kan si noe om hva jeg må regne med for et nytt deksel? eventuelt noen som har et på lur? :-) Bilen er en 98 st. synchro 1.8 Norsk bildelsenter har en forsterket utgave til 1000 kr... Norsk Bildelsenter Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvarland Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 akkurat det eg trengte... det orginala dekselet (altså restene) pakte eg fint i samen med håndkraft... skrøpelige greier igrunn. Mange takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 har fått most dekselet mitt jeg å, kjørte på en diger isklump som kom fra en trailer.. banna ass.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvarland Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 var overasket over hvor mye slanger og dritt som hang løst under der... tør ikke kjøre særlig lenge uten deksel... kommer jeg garantert til å river bilen i filler. skulle montert hijackers på bilen:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 vurderte senkesett jeg til passaten,men e noe tvil etter å ha kjørt med 60mm på en golf3.... når plata ryker sitter det jo ekstra tybt an der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Den "pynteplata" fjernet jeg etter å hatt bilen i noen uker. Ingen vits i å ha den der, står bare i veien ved oljeskift osv. Den hverken demper lyd, hindrer støy elelr beskytter noe særlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 for å si det sånn så har den plata sin effekt fordi om den ikke er så fantastisk solid. knuste nettop på min å,å da gikk hele klimakompressoren til helvete,kosta 10900 bare kompressoren...Så behold det dekselet,eller vær lur å kjøp et forsterket et.ikke vær idiot å kjør uten;-) Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg