Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

*humre* Var vel ikke tilfeldigvis du som la igjen diverse runde visittkort borte på plassen der? :P

Personlig ble jeg og ganske overrasket over oppmøtet. Jeg kom rundt 20.30-21 og da var det heftig med biler. MEN jeg ble også litt skuffet over det sosiale. De fleste var jo mest opptatt av seg og sine, ingen var noe særlig sosiale med folk de ikke kjente. Shame on you! Vi (les: Jeg, kjerringa, og to venner) reiste tross alt 10 mil for å hilse på dere.

Prøvde å tusle en runde og vise litt innteresse, men vi følte oss egentlig ganske usynlige (folk overså oss jo totalt).

Men alt i alt var det da litt av hvert å se på, og bra oppmøte! Tar nok turen en gang senere og om muligheten byr seg.

Joa, la igjen noen sorte rundinger der. Noen måtte jo lage litt show. Følte det var bare jeg og en med e30 (titus?) som showa. Morsomt var det, helt til jeg fikk oljelekkasje. Blir vel en tur til volvo å kjøpe ny o-ring til oljeretur'n.

1993 BMW 325 Turbo Intercooler

1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler

1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

jag hadde det jette kuul i går :D

kosa meg kjempe masse...

blei kjempe posetivt overasket over hvor mange som egentlit tok turen....

kjempe flott folkens :pray

jeg prata med mange nye mennesker i går, samt gamle kjente, synes ikke det var så mye å klage på det sosiale...

gleder meg masse til neste street meet, selv om jeg vurderer å komme med noen andre enn aina... hun er jo tross alt grunnen til at folk dro... nei da aina min.. står ved din side i gode å onde dager jeg babe :D

en ting til før jeg avslutter... TITUS SKJERP KJØRINGA DI. NESTE GANG GÅR DET SLIK ::jail hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god formiddag.

Beklager hvis folk synes jeg usosial men lover bedring neste gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Synes treffet ble meget bra og jeg fikk meg noen nye venner og noen skrøyt faktisk av bilen min.

Bjørnar

Jammen herregud da mann, du kan da ikke holdes ansvarlig! For all del! Ingen enkelt-personer kan holdes ansvarlig for slikt. Dessuten tok vi jo et par ord du og jeg i det minste. ;)

Er så klart ikke ute etter å henge ut noen for å ha vært usosiale, jeg sammenligner bare med andre treff jeg har vært på. Alt i alt var det særdeles vellykket i går siden været var kaldt og hufsått! :) Bør gjentas!

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, la igjen noen sorte rundinger der. Noen måtte jo lage litt show. Følte det var bare jeg og en med e30 (titus?) som showa. Morsomt var det, helt til jeg fikk oljelekkasje. Blir vel en tur til volvo å kjøpe ny o-ring til oljeretur'n.

Ikke alle som har nok gamp til å leke på bar asfalt vettu! :p Min gamle B280E hadde nok feilet big time under oppvarminga ihvertfall.

Men fint at noen lagde litt liv ihvertfall, bare ikke dra den for langt! ;)

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det ikke bli lenge til neste gang.
La det bli lenge nok til at jeg er ute av bandasjene... siden jeg ikke fikk kommet meg en meter i går. :(

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jeg og volvo gutt som hadde det morro ja haha:)

girkassa mi er helt fitte BTW plutselig holdern seg igjen og skraper eller så sprettern ut. derfor dere hørte noe ganger KKKKKRRRRSCCCHHHH ekke rart når kassa har runda 300.000 km som jeg runda av i går :) dvs også bilen hehe.'

mange folk og bra oppmøte :)

volvo boy send meg en pm så skal jeg fortelle deg noe du kommer til å joine med på :) for de med bakhjul hehe :P..

hva med nytt treff i slutten av februar ?

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jeg og volvo gutt som hadde det morro ja haha:)

girkassa mi er helt fitte BTW plutselig holdern seg igjen og skraper eller så sprettern ut. derfor dere hørte noe ganger KKKKKRRRRSCCCHHHH ekke rart når kassa har runda 300.000 kmt som jeg runda av i går :) dvs også bilen hehe.'

mange folk og bra oppmøte :)

volvo boy send meg en pm så skal jeg fortelle deg noe du kommer til å joine med på :) for de med bakhjul hehe :P..

hva med nytt treff i slutten av februar ?

ja, var jævlig morro med tørr asfalt igjen. Hørtes ikke helt bra ut den lyden i girkassa nei. Sender deg pm jeg :D

1993 BMW 325 Turbo Intercooler

1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler

1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet var vellykket det ja =)

kom fler enn jeg hadde regna med i hvertfall...

Men en ting, hva dreiv alle dere med 200sx med? syns dere ihvertfall kunne lagt en runding... ikke bare gi på så dumpen hørtes =P

Bildene jeg tok ble dårlig, så jeg kommer ikke til å legge ut noe. sorry...

Titus: hva skjedde med purken? og hvorfor stakk du og aina og han med den gule og sorte audien?

du OLEZZ tror jeg har en film hvor du snurrer litt =P

Alt i alt et bra treff, jeg hadde det kult.

men tror ikke bakdekka mine hadde det like kult. Hahaha :)

Mvh Kim-s

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet var vellykket det ja =)

kom fler enn jeg hadde regna med i hvertfall...

Men en ting, hva dreiv alle dere med 200sx med? syns dere ihvertfall kunne lagt en runding... ikke bare gi på så dumpen hørtes =P

Bildene jeg tok ble dårlig, så jeg kommer ikke til å legge ut noe. sorry...

Titus: hva skjedde med purken? og hvorfor stakk du og aina og han med den gule og sorte audien?

du OLEZZ tror jeg har en film hvor du snurrer litt =P

Alt i alt et bra treff, jeg hadde det kult.

men tror ikke bakdekka mine hadde det like kult. Hahaha :)

Mvh Kim-s

jeg å aina dro fordi alle andre skulle kjøre andre folk... så vi tok en liten kjøre tur, så møtte vi på titus igjen, og da havna vi på skedsmohallen, så macern på strømmen...

man vender altid tilbake til et åsted har jeg hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår