Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig med reodor sjef felgen!!!!!!!!! Jeg kunne tenkt meg å sette på noe reklame på toyotan min. Noen tips????

Bjørnar

Girls go fast dekor? :)

Eller skikkelig drifte dekor kanskje? :idea:

OLEZZ: videon er på kamera enda.. :P

skal legge ut når jeg har lagt over filmen på data

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge igjen gummi utenfor Skedsmohallen gavner hvertfall ikke motorhobbyen, så et lukket treffområde hadde vært tingen.
Tenkte at man kanskje skulle lufte muligheten for å søke hos de øvre makter om muligheten for å arrangere et Blackrace/treff etter svensk stil..

uten å trenge halve Gardermoen. Det må da finnes andre steder...industrifelt uti huttaheita..eh..hutti-Heia?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvorfor kanke vi få til slik sverige gjør ? arrangere drag race mitt i en gate osv .. dem har vist gjort det i kristiansand.

hva med hurdal og eidsvoll og de stedene der masse fine strekninger dem ikke trenger der vell:P?

er kjipt også å dra på samme stedet om og om igjen vi trenger jo også nye steder helt klart :) så det blir variasjon.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girls go fast dekor? :)

Eller skikkelig drifte dekor kanskje? :idea:

OLEZZ: videon er på kamera enda.. :P

skal legge ut når jeg har lagt over filmen på data

Jeg skal få ordna Girls Go Fast på bilen min sin <3 :D hehe! Hadde det på gamle bilen :D

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hvorfor kanke vi få til slik sverige gjør ? arrangere drag race mitt i en gate osv .. dem har vist gjort det i kristiansand.

hva med hurdal og eidsvoll og de stedene der masse fine strekninger dem ikke trenger der vell:P?

er kjipt også å dra på samme stedet om og om igjen vi trenger jo også nye steder helt klart :) så det blir variasjon.

Det er illegal streetracing. Med andre ord, veldig ulovlig.

En i familyen driver med sånt. Er egentlig veldig utbredt i Stockholm. De har forskjellige cuper som Stockholm Open osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er illegal streetracing. Med andre ord, veldig ulovlig.
"blackraces" er streetracing med innhentet tillatelse,foretatt på avstengt vei...og ikke ren streetracing,hvor halve jobben er å ikke ende i buret...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"blackraces" er streetracing med innhentet tillatelse,foretatt på avstengt vei...og ikke ren streetracing,hvor halve jobben er å ikke ende i buret...

enig.

1993 BMW 325 Turbo Intercooler

1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler

1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskarna har inte bara gjort det i Kristiansand utan i många andra städer som Västerås o Eskilstuna Örebro,, vet många som gör där nästan var fredag o lördag men det gäller att man använder sig av lite goo, planering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår