Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

Ja, du med den sorte lexusen det ja? Ble jo noen heftige rundinger på deg også :)

enig i det at de med 200sx, eller rwd generelt kunne herja litt mer, og ikke bare dumpe avsted.

1993 BMW 325 Turbo Intercooler

1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler

1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, du med den sorte lexusen det ja? Ble jo noen heftige rundinger på deg også :)

takk for det, har nesten aldri sladda no serlig på tørr asfalt i grunn, så var litt artig og prøve det også =P

tonjee: ok, kunne sagt ifra da... jeg sto plutselig igjen med masse folk jeg ikke kjente :hammer

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonjee: ok, kunne sagt ifra da... jeg sto plutselig igjen med masse folk jeg ikke kjente :hammer

oiii... ja da var vi nok litt ufine :P sto sammen med noen folk vi,vi så bare titus, joachim å folka dro, viste jo dem skulle dra, så da dro vi å :P sto ikke du rett ved titus da? :S

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde du sto ved titus og dem jeg... det forklarer jo hvorfor du ikke fikk med deg at folk dro.... hehehe...

neste gang jeg skal jeg passe på å si i fra vis du ikke er der:P

hehe, godt å høre!

men neste streetmeet stemmer jeg for at blir tidligere på dagen, så det er litt mer lys =)

forresten, jeg syns ikke du var for gammel tin-tin, du kom med en del bra komentarer, du passa liksom på at alt gikk som det skulle på treffet. hehe

neste gang tror jeg at jeg skal ta med meg et ekstra sett bakhjul, som det ikke er så farlig med :idea:

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet var vellykket det ja =)

kom fler enn jeg hadde regna med i hvertfall...

Men en ting, hva dreiv alle dere med 200sx med? syns dere ihvertfall kunne lagt en runding... ikke bare gi på så dumpen hørtes =P

Bildene jeg tok ble dårlig, så jeg kommer ikke til å legge ut noe. sorry...

Titus: hva skjedde med purken? og hvorfor stakk du og aina og han med den gule og sorte audien?

du OLEZZ tror jeg har en film hvor du snurrer litt =P

Alt i alt et bra treff, jeg hadde det kult.

men tror ikke bakdekka mine hadde det like kult. Hahaha :)

Mvh Kim-s

Huh?! Stakk vi? Når? Tenker du på da det var kolonne kjøring? hehe, vi kom iallefall brått tilbake da:D

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår