Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror nok det var mer den siste gangen når titus og joachim å alle dro, mat å kjøre folk osv... hehehe

joda, men vi dro vi å da

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke folk legge ut no bilder a. Veldig lite på street-garage.com

Brukte ikke opp gummi for ingenting.

fra OLEZZ btw

Er det i det hele tatt blitt lagt ut noe på Street-garage.com fra i går?

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til neste treff. La det ikke bli lenge til neste gang.

Kanskje vi skal besøke delodur m/frue på hamar og se hvordan dem har det. Bare ett forslag.

Bjørnar

Hehe..synd du ikke kjører Volvo, vi driver sånn halvveis å planlegger Volvo-treff oppi her snart. Men et lite bilforum-treff ved Vikingskipet eller noe slikt kunne vel kanskje gått an etterhvert? Eller hur godtfolk?

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Jeg fikk mailen din men kjører toyota avensis og opel motorsport passer vel dårlig da????hehehe.

Jeg må polere bilen min til neste treff. Jeg mente ikke å være vakt over treffet men er en som liker ordnede former.Sorry.

hehe, var ikke sånn ment :)

syns det var litt artig bare..

på en annen side er jo greit at noen passer på ;)

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke seg til hvor fint det hadde vært med et privat treffområde... hvor ingen skriker opp for litt røyk,evt. hvor det kunne vært kjørt "blackrace"-type racing... det hadde fått mye apekjøring vekk fra veia. Tror nå jeg ihvertfall... Reodor?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke seg til hvor fint det hadde vært med et privat treffområde... hvor ingen skriker opp for litt røyk,evt. hvor det kunne vært kjørt "blackrace"-type racing... det hadde fått mye apekjøring vekk fra veia. Tror nå jeg ihvertfall... Reodor?

Klin enig med deg .. har man lyst til å gjøre litt sprell / teste egne grenser osv osv så gjør man det på et sted der det er en STOOOR firkant og en lang stripe som man kan drægge.

og kræsje i andre ble på egen risiko når man var der.

men men alle i norge bare jatter med når politikere mener annet så ser du jo hvor norge kommer henn.. norge tørr jo ikke å si NEI noe som er litt kjipt.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge igjen gummi utenfor Skedsmohallen gavner hvertfall ikke motorhobbyen, så et lukket treffområde hadde vært tingen.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skriker jo om interese for bil da! og at det er vi som er bilens framtid tenk på det!

og at det er interese for å teste seg..

jeg tror at rånere generelt har bedre erfaring i å kjøre og kan det hvor grensene går.

mens en helt allminnelig mann / som kjører til og fra jobb og diverse vil si at grensen går vell mye før enn det hva en råner gjør og hva den faktisk gjør også på ekte.

og ERFARING er kunnskap hvordan skal du da lære når grensa går..

holder faen ikke 2 timer på glattkjørings banen når man har lappen vøtt. det er bare helt høl i hodet.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår