Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Det er sånn at de som ikke møter opp på treff klager. Synd men sånn er det.

Jeg synes det var kjempe bra oppmøte jeg med tanke på været. 4+ og sur vind hjelper ikke akkurat.

Vi får stå sammen vi som møter opp!!!!!!!!!!!!

Bjørnar

Enig!

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4mai er vell nasjonal dagen til usa. da blir det masse amcars i lillestrøm for eksempel <3

håper jeg får se den strøkneeeee plymouth barracudan som kjører rundt om sommern gode gud den er rå.

med tanke på at det var januar så synes jeg det var bra oppmøte. folk i dag er ganske så pysete og negativ når det gjelder vær desverre..

men i forhold til ingeirstrand og teamsideways sitt treff så var det driittaa bra men helt annen års tid for å si det sånn :) så kan ikke sammenlignes på lik måte.

:afro

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom iallefall ganske mange på dette Street Meet'et.. Ganske sjokkerende for mange tror jeg med tanke på at det er januar!

Men hva vet du ? Du var der jo ikke.. Hvorfor slenge med leppa her inne når du ikke en gang er der?

Huff, Erik....

har jeg slengt med leppa? i såfall hvor?

om du leser igjennom tidligere streetmeet tråder så finner du ut at begrepet er litt utvannet, som andre begrep.

4 mai blir en bra dag ;) men fres, ikke si så mye mer a ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke krangle folkens. Bare husk på neste gang erik at du velger ordene dine med omhu.Synes streetmeet 19 januar var kjempe bra til å være første gangen. Håper å se igjen mange av mine nye venner og AINA M/ VENNER. Sender en hilsen til han med den svarte toyota celica GT4.

Bjørnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4mai er vell nasjonal dagen til usa. da blir det masse amcars i lillestrøm for eksempel <3

håper jeg får se den strøkneeeee plymouth barracudan som kjører rundt om sommern gode gud den er rå.

med tanke på at det var januar så synes jeg det var bra oppmøte. folk i dag er ganske så pysete og negativ når det gjelder vær desverre..

men i forhold til ingeirstrand og teamsideways sitt treff så var det driittaa bra men helt annen års tid for å si det sånn :) så kan ikke sammenlignes på lik måte.

:afro

Takk, Titus, du fik frem poenget mitt også :)

Men Amcar greiene er jo 4.juli? :S Så hva skjer da 4 mai? :S

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jeg slengt med leppa? i såfall hvor?

om du leser igjennom tidligere streetmeet tråder så finner du ut at begrepet er litt utvannet, som andre begrep.

4 mai blir en bra dag ;) men fres, ikke si så mye mer a ;)

Virka bare som du slang litt med leppa bare.. Var liksom så negativ.. Unnskyld, vennen.. Svangerskapshormoner som prater litt ut av meg om dagen også :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke krangle folkens. Bare husk på neste gang erik at du velger ordene dine med omhu.Synes streetmeet 19 januar var kjempe bra til å være første gangen. Håper å se igjen mange av mine nye venner og AINA M/ VENNER. Sender en hilsen til han med den svarte toyota celica GT4.

Bjørnar

Hehe! Du ser oss igjen vøttu! :P ;) hehe! Finner deg uansett nå, nå som jeg vet du også er kollega av mamma :P haha! Koselig at du dukket opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig aina(sjef).

Skal prøve å få polert bilen til neste gang vi møtes.Du får hilse til tonje 2.

Bjørnar

Tar polering på bilen min til våren jeg, men det skal jaggu samboern eller noen kamerater få ta, for står ikke å gnikker og gnur på bilen min i år og dag med stor mage foran :P haha!

Hilst til Celica-Tonje.. Tonje som satt på med meg kan du hilse til selv :P haha. Kaller seg tonjee her inne ;)

Og slutt å kall meg sjef! :D Skjønner seriøst ikke helt den greia der ass :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er de verre enn PMS...?onfiredevi

JAAA! :O :O Helt forferdelig dritt med disse Svangerskapshormona :P haha! Stakkars samboer for støtt og stadig gjennomgå og står der som ett spørsmålstegn..

Skal prøve å være snill her inne, synes jeg har klart meg bra da :D hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA :p (er omringet av 3 gravide kvinnfolk)

hihi! Er glad i deg selvom da jenta mi :P haha! Prøver ikke drepe deg med vilje :P hahaha! Ekke min skyld! :O Vræææl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår