Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du(Aina) er mega voksen til å være 19 og det sa jeg til.... di.

Tonje er også kjempe koselig. Celica tonje er ei jente som jeg var forelsket i på ungdomskolen.(samme sjarm og vakkert smil).Men da var jo jeg en del yngre og ikke like mange rynker.

Bjørnar

altså, at du sitter her å sier at jeg er kjempe koslig synes jeg var litt veeeel ufint da... nei bare tuller jeg...

du var en liten artig skrue du :) hadde det funny funny på laurdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du(Aina) er mega voksen til å være 19 og det sa jeg til.... di.

Tonje er også kjempe koselig. Celica tonje er ei jente som jeg var forelsket i på ungdomskolen.(samme sjarm og vakkert smil).Men da var jo jeg en del yngre og ikke like mange rynker.

Bjørnar

Du er ikke den første som sier jeg er voksen for aldern :) hehe! Men må jo jaggu meg være det nå, skal jo tross alt bli mamma :) Noe jeg gleder meg fryktelig til. Så du har pratet med mamma altså? :) hehe!

Begge Tonje'ne mine er snuppene mine <3 :) hehe. Verdens beste jenter her på jord! :) Knall jenter begge to! :)

Har du vært forelska i Tonje på ung.skolen? Hvordan kjente du henne da? :S

Hadde da slettes ikke mange rynker nå hell da:P hehe!

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG MENTE SAMME TYPE PERSON SOM TONJE! Hjerte dunket litt exstra må jeg si. Men ikke si det til henne please.

Hehe, min munn er lukket :)

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår